וידאו נגיש חג שבועות חגים נגישים

שבועות שמח ב-שפת הסימנים

המורה רימה פופוב, מלמדת תושבים ותיקים וגם עולים חדשים קרוא וכתוב בנוסף לשפת הסימנים; "שפת הסימנים היא שפה שכל אחד יכול ללמוד. כולנו למעשה מדברים בשפת הסימנים מבלי לשים לב. אם נהיה מוכנים לפעול למען קהילת החרשים וללמוד את השפה, נוכל לתקשר עמם בקלות". המורה פופוב, מציינת ומוסיפה, כי בנוסף לכך, "גם חירשים אשר הינם עולים חדשים יכולים ללמוד את שפת סימנים".

רימה פופוב היא מורה לשפת הסימנים בקבוצות וליחידים ברחבי הארץ. מעידה על עצמה כ'כבדת שמיעה' ו'קוראת שפתיים'. המורה פופוב, מלמדת שפת סימנים לכל מי שחפץ בכך, וגם מלמדת עולים חדשים קרוא וכתוב בנוסף לשפת הסימנים.

לדבריה; "לכל אחד מאתנו יש קרבה במידה כזו או אחרת  לאדם חרש. לעתים, כאשר קשה לנו לתקשר עם החרשים, אנו לא שמים לב שאנו נוטים להתייחס אליהם בצורה פוגענית.

שפת הסימנים היא שפה שכל אחד יכול ללמוד. כולנו למעשה מדברים בשפת הסימנים מבלי לשים לב. אם נהיה מוכנים לפעול למען קהילת החרשים וללמוד את השפה, נוכל לתקשר עמם בקלות".

רימה פופוב; חג שבועות שמח ב-שפת הסימנים
רימה פופוב; חג שבועות שמח ב-שפת הסימנים

המורה רימה פופוב מציינת ומוסיפה, כי בנוסף לכך, גם חירשים אשר הינם עולים חדשים יכולים ללמוד את שפת סימנים… אני שמחה להזמין אתכם להיכרות עם עולמם של החרשים, בצירוף כתוביות בשלוש שפות: עברית ,אנגלית ורוסית".

בוידיאו, יש תרגום בשלוש שפות; עברית אנגלית ורוסית. ב'יוטוב של פופוב' יש שם כל מיני סרטונים בשפת הסימנים שירים ומילים בנושאים שונים.

שבת שלום וחג שבועות שמח לכל חברנו. מערכת נגישות-נט.

דילוג לתוכן