חדשות נגישות-נט

נציב שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אברמי טורם מסיים תפקידו

מר אברמי טורם, מסיים את תפקידו לאחר 5 שנות כהונה "אני מוקיר את ההזדמנות שנפלה בחיקי" - הוסיף והמשיך מר טורם; "זהו אחד התפקידים החשובים והמשמעותיים שעשיתי עד כה בחיי המקצועיים ◄ מר טורם, ימונה ל'ראש הרשוּת לניצולי השואה'. בעבר כיהן ‏לשעבר חבר מועצת דרום השרון‏ ו-‏מנכל עמותת בית הגלגלים‏.
נציב שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אברמי טורם מסיים תפקידו | עיבוד צילום: משה נעים ©
אברמי טורם

נציב שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, מר אברמי טורם, הודיע אתמול (יום רביעי, ד' בניסן התשפ"א) לממלאת מקום מנכל משרד המשפטים, עורכת דין סיגל יעקבי, על רצונו להקדים את מועד סיום תפקידו כנציב בחודשים הקרובים, עקב זכייתו בתפקיד 'ראש הרשוּת לניצולי השואה'.

 רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל נגישות-נטב’פייסבוק' או ב’טוויטר'.

מר אברמי טורם, מכהן כ'נציב שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות' מחודש מרס בשנת 2016, כתב לממ מנכל משרד המשפטים, עורכת דין יעקבי, כי; "נכנסתי לתפקיד החשוב כנציב בחרדת קודש בהבנה אמיתית של גודל האחריות המונחת על כתפי ורצון רב לעשות שינוים מרחיקי לכת בכל הנוגע לזכויות אנשים עם מוגבלות במדינת ישראל.

"אני מוקיר את ההזדמנות שנפלה בחיקי" – הוסיף והמשיך מר טורם; "זהו אחד התפקידים החשובים והמשמעותיים שעשיתי עד כה בחיי המקצועיים.

תפקיד בו יכולתי להשפיע על תהליכים רחבים שנעשים כיום ועל כאלו שיעשו גם בשנים הבאות בישראל בעיקר מתוך תפיסה שניתן וצריך לעשות שינוי של ממש במצבם של 'אנשים עם מוגבלות' וליצור פה חברה טובה יותר, כזו שתכיל את כל אזרחיה״.

משימה לא הושלמה ויש עדין לא מעט לעשות, סומך על כולכם שתדעו להמשיך מכאן עד לסיום המהפכהמהפיכת שוויון הזכויות של אנשים עם מוגבלות בחברה.

אני אמשיך מכל מקום שאגיע אליו לפעול ליצירת חברה אזרחית טובה יותר, חברה כזו שנתגאה בה ונרצה לגדל את ילדנו לתוכה". סיכם מר טורם, המכהן כ'נציב שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות.

על בחירתו לתפקיד 'ראש רשות לניצולי השואה' כתב נציב שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות היוצא מר אברמי טורם, כי הוא; "הוא התפקיד היחיד שכנראה, יכול היה לגרום לי לעשות שינוי שכזה 9 חודשים טרם המועד, זהו תפקיד חשוב וקריטי והמחויבות של כולנו כלפי 'ניצולי השואה' היא לפעול על מנת ששארית חייהם, תתבצע בכבוד הראוי להם".

אברמי טורם מחלוצי "קואליציית השולחן העגול" שפעלה לקדם העסקה של אנשים עם מוגבלות

מר טורם, פעל בתחום שנים רבות בטרם מינויו ופעל ל'קידום שוויון זכויות לאנשים וילדים עם מוגבלות'. במשך 14 שנה שימש כמנכל עמותת "בית הגלגלים", עמותה חברתית הפועלת ברחבי הארץ לקידום שוויון זכויות לילדים ובוגרים עם נכות פיזית בכל הארץ.

מר אברמי, עסק בפעילות רחבה בתחום, כולל קידום זכויות, חקיקה והעלאת מודעות והיה מחלוצי "קואליציית השולחן העגול" שפעלה לקדם העסקה של אנשים עם מוגבלות.

הוא נחשב מיוזמי הקמת גוף התארגנות המנכלים – גוף מרכזי המשמש לייצוג עמותות במגזר השלישי.

טורם, עבד שנים רבות כמנכל וסמנכל במגוון תפקידים במגזר הפרטי. לפני מינויו כ'נציב שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות' שימש חבר מועצה במועצת דרום השרון.

מר אברמי טורם, הינו בעל תואר ראשון במנהל עסקים מטעם 'המכללה למנהל' ובוגר תוכנית העמיתים "מעוז" ותוכנית "וקסנר" בשיתוף אוניברסיטת הרווארד לפיתוח מנהיגות ציבורית בישראל.

אל מכתב פתוח לציבור מאת נציב שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, מר אברמי טורם, לקראת סיום תפקידו.

About the author

משה נעים

עורך ואחראי האתר. משה נעים, יליד שנת 1953, נולד ב'מעברת אגרו-בנק' בעיר חדרה. בילדותו חלה ב'מחלת הפוליו' ברגלו. החל בגיל 16 ככתב ומפיק ושדר בתכנית הספורט "שירים ושערים" שירת שירות מלא בצה"ל, כתב בעיתונות הארצית כפרילנסר ("במחנה", "דבר", "על המשמר", "חדשות הספורט", "עיתון חדשות", "הארץ", "ידיעות אחרונות") כתב וערך בעיתונים שונים ומקומיים.
משה נעים, הוא עורכו הראשון של העיתון המקומי 'כאן נעים' בעיר חדרה ואתר האינטרנט הארצי – מקומי; 'kan-naim.co.il'. העיתון המודפס, נוסד באפריל שנת 1976 ואחר-כך בספטמבר שנת 1992, נוסד עיתון האינטרנט של כל המדינה והועלה לרשת כיום שמו כאן | ישראל (http://kanisrael.co.il).

Add Comment

Click here to post a comment

דילוג לתוכן