אוכל נגיש בית נגיש חגים נגישים צרכנות נגישה

מועך שום וג’ינג’ר "נדנדה" של המותג FORTUNA

לקראת חג ראש השנה הבא עלינו לטובה, קבלו את מועך שום וג’ינג’ר "נדנדה" של המותג FORTUNA, במרכזו ישנו משטח מתכת אל-חלד מחורר המאפשר באמצעות הלחיצה על שן השום או/ו הג’ינג’ר ונדנודה לצדדים למעוך ולגרום לכך שהחלקיקים יופרדו ויעברו דרך החורים ויאגרו במרכזו של המשטח הקעור, חידוש מרענן למטבח, הוא קל לניקוי ונעים לעבודה. אפשר להעניק אותו כפינוק צנוע לטבח ו/או המבשלת, כאות הערכה לאדם הטורח עבורך לבשל לך בכל ימות השנה.
מועך שום וג’ינג’ר "נדנדה" מבית המותג FORTUNA | שולי סונגו | צילום: אלון גנון
מועך שום וג’ינג’ר "נדנדה" מבית המותג FORTUNA | שולי סונגו | צילום: אלון גנון

רשת חנויות דיסקאונט לבית ’רשת הסטוק’ בעלת 36 סניפים ברחבי הארץ, מציעה מועך שום ו-ג’ינג’ר מבית המותג של ’FORTUNA’ בעיצוב ייחודי שזכה לכינוי; "נדנדה" ההופך את משימת המעיכה של השום / ג’ינג’ר לפשוטה ונוחה על ידי פעולת לחיצה קלה של הנדנדה מצד לצד כשה"שיניים" נלחצים תחתיה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’נגישות-נט'ב’פייסבוק' או ב’טוויטר'

רובנו מכירים את כותש השוּם הקלאסי וכמובן את פעולת הניקוי המעיקה שלו, עתה מתברר, כי במרכז המועך החדש, ישנו משטח מתכת אל-חלד מחורר המאפשר באמצעות הלחיצה על שן השום או/ו הג’ינג’ר ונדנודה לצדדים למעוך ולגרום לכך שהחלקיקים יופרדו ויעברו דרך החורים ויאגרו במרכזו של המשטח הקעור.

ממשרד תקשורת | יחסי ציבור | קשרי עיתונות | פיזנטי תקשורת, נמסר על ידי הגברת מאיה לוי, כי גם תהליך הניקוי המייגע ממועכי השוּם הקלסיים קל ופשוט יותר. אין צורך בקיסמי העץ הדקיקים בכדי לחלץ את שאריות השום ש"נתקעו" בחורים.

יתירה מזו; תחת זרם מים, ישתחררו כל "שאריות השום" ואף ניתן אף להעבירו לצורך ניקוי ושטיפה ב’מדיח הכלים’.

לקראת חג ראש השנה הבא עלינו לטובה, אתה יכול להעניק אותו כפינוק צנוע לטבח ו/או המבשלת, כאות הערכה לאדם הטורח עבורך לבשל לך בכל ימות השנה.

מחיר לצרכן; 15 שקל. ניתן להשיג: בסניפי ’רשת חנויות הסטוק’ ברחבי הארץ.

אודות הסטוק

רשת הסטוק – hastok, הוקמה בשנת 2006 על ידי גבי אוהב ציון ו-עופר ברק ומהווה ’כלבו למוצרים בשימוש יומיומי’ החל ממוצרי פלסטיקה ועד מוצרי חשמל. ב-רשת הסטוק, ממוקמים בפריסה ארצית 36 סניפים החל מהעיר קרית שמונה בצפון הארץ ועד  העיר אילת בדרום הארץ.

חנויות הרשת גדולות, של ’הסטוק’ ממוקמות באזורים מרכזיים והמחירים בחנויות הרשת אחידים. רשת ’הסטוק’ מוכרת מוצרים במחירים אטרקטיביים במיוחד לבית.

 מצאתם טעות בכתבה, זה לא נגיש! לחצו כאן ספרו לנו ונעשה הכל כדי לתקן.

About the author

שולי סונגו

שולי סונגו, מעורכות אתר נגישות-נט, עיסוקה העיקרי מנהלת חשבונות מדופלמת עשרות שנים בתחום.

Add Comment

Click here to post a comment

דילוג לתוכן