אסטרולוגיה נגישה

מזל גדי – מזל החודש בין ה-23 בדצמבר 2020 לבין ה-21 בינואר 2021

הגדיים מאופיינים בחוסר חמימות. השילוב בין חוסר חמימות והנתינה והעבודה הקשה יוצר אצל רובם תחושה של חוסר אונים מפחד לאבד את מה שהשיגו בעמל כה רב. הגדי, מתרגם את החוסר רגש, אהבה, חמלה, רוך, נתינה, צדקה ואפילו שמחה פשוטה. לרעב לחומר וכאן טעותו. מי שמחפש את מבוקשו במקום שבו הוא איננו, לא ימצא אותו לעולם. גם הגדי, יוכל על אף הקושי שלו לעשות זאת..
מזל גדי - מזל החודש בין ה-23 בדצמבר 2020 לבין ה-21 בינואר 2021
מזל גדי

חודש טבת משול לאדם ההולך בחושך, כאשר לפתע, מדליקים לו את האור והוא רואה דרך מלאה בורות, מיד הוא נרעד ונפחד מפנה פניו ורץ שוב אל החושך, יתכן כך הוא חושב, שעדיף לא לראות. כפי כמו שנאמר, "כִּי בְּרוב חָכְמָה, רָב-כָּעַס; וְיוֹסִיף דַּעַת, יוֹסִיף מַכְאוֹב" (קהלת א' י"ח). אלא שנכתב גם, "הַחָכְמָה תְּחַיֶּה בְעָלֶיהָ" (קהלת ז' י"ב). החכמה משולה לאור החושף בפניך את המהמורות שיש בדרכך כדי שתוכל לעבור אותן מבלי ליפול לתוכן.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

חודש טבת הוא החודש העשירי מניסן והרביעי מתשרי. יש בו רק 29 ימים. מקור השם של חודש טבת הוא מהשפה האכדית העתיקה שהייתה שפתם של האשורים והבבלים.

פרושו של טבת הוא "ששוקעים בו", והכוונה היא לחודש הגשום ביותר בחודשי השנה, שבו שקעו החקלאים בבוץ באדמה הכבדה שעל גדות הפרת והחידקל.

מאפייני המזל;

  • אלמנט: אדמה.
  • אופי בולט: יוזם, שמרן ונאמן.
  • איבר בריאותי רגיש: מערכת השלד, עצמות ושרירים.
  • נאמנות: שמרן ונאמן.
  • סמל המזל: עז הרים.

▼ תכונות חיוביות:

בני מזל גדי, מתאפיינים בהיותם: מעשיים, פרקטים, אחראים, מתכננים מטרה ומגיעים אליה, מציאותיים, שאפתנים, רציניים, שקולים, זהירים, ניתן לסמוך עליהם, משרים תחושה של אמינות ובטחון.

▼ תכונות שליליות:

ניכרות בהם נוקשות במראה ובהתנהגות, צרי אופק, פסימיים, סנובים, אנוכיים, שמרנים, מחושבים, אינטרסנטים, בעלי נטייה לדיכאון, ההישגים מגיעים אליהם לאט וקשה.

תחזית שנתית כללית  למזל גדי 2021;

▼ שפע;

זוהי השנה לה חיכיתם שנים רבות, כיוון שיופיטר כוכב השפע המוכר גם בשמו הכוכב המיטיב, נכנס בחודש האחרון לבית הכספים שלכם למשך שנה שלמה.

מאחר ותהליך כזה קורה אחת ל – 12 שנים למשך שנה, הרי שחשוב מאוד שתנצלו כל הזדמנות כלכלית שתיקרא בדרככם.

אל תהססו לעבור ממקום עבודה אחד למשנהו במידה ותקבלו הזדמנות לכך ואל תחששו לעשות שינויים בגלל העובדה שבדרך כלל אתם מזל הססן שמעדיף את השגרה.

החיים אמורים בשנה זו להיות קלים יותר עבורכם וייפתחו בפניכם אפשרויות חדשות ומעניינות בתנאי שתחשבו גם מחוץ לקופסא ותהיו פתוחים לאפשרויות.

ייתכן כי בין החודשים יולי ועד אוקטובר 2021, תצטרכו להיות קצת יותר זהירים בהחלטותיכם הכלכליות, אך נראה שאין צורך להגיד לכם זאת כיוון שמטבעכם אתם זהירים ועושים כל דבר באחריות מרבית.

▼ אתגר;

בשנה הקרובה יעבור הכוכב סטורן למזל שלכם למשך השנתיים וחצי הבאות.

תקופה זו עומדת להיות מאתגרת בעיקר מבחינה כלכלית מכיוון שבמקביל גם כוכב השפע גם יבקר בבית הכספים שלכם.

אלה הן שתי אנרגיות מנוגדות ולכן תהא זו שנה מלאת קונפליקטים.

למרות התקופה הלא פשוטה הרי שאתם מזל שרגיל לעבוד תחת לחץ ולקיחת אחריות ולכן ייתכן שלא תרגישו בקושי רב, אלא רק בצורך לקחת אחריות חדשה.

זה הזמן לשווק את עצמכם ולנסות לבנות לעצמכם מסגרת חדשה של יחסי ציבור שתעזור לכם לטפל במטרותיכם ובכל הנושאים שבהם אתם מעדיפים להתקדם.

זה הזמן לפעול וללכת קדימה ביחד עם האפשרויות החדשות שייתכן שתאלצו לקחת אותם באטיות ולא להתקדם מהר והפעם יהיה נכון לנהוג כך.

למרות הקשיים, זהו זמן מעולה להתחלות חדשות, כיוון שכוכב סטורן הוא הכוכב המייצג אתכם ואתם כבר יודעים איך להסתדר איתו מיום לידתכם.

* בברכת מזל טוב ושבוע טוב.

About the author

צילה שיר אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי; אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טרוט. המעוניינים לפניות אישית אל הגברת צילה שיר-אל, כתבו אל האימייל הבא; zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

דילוג לתוכן