אסטרולוגיה נגישה הורוסקופ נגיש

מירי רגב בת מזל תאומים, כפילות רבה באישיות

מירי רגב, שרת התרבות והספורט, חברת כנסת מטעם מפלגת הליכוד היא ילידת מזל תאומים (26.5.1965) היא דמות עצמאית וייחודית, אינה מקבלת עליה שום סמכות אלא אם כן מאמינה בלב שלם שהמטרה נכונה ומתאימה לה... יש לה יכולת התמודדות והישרדות ואינה נרתעת מקשיים...לאחרונה היא עוברת מהפכים באישיותה ומוכנה לקחת על עצמה אחריות חדשה.
מירי רגב בת מזל תאומים, כפילות רבה באישיות | צילום מתוך הפייסבוק הרשמי | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
מירי רגב בת מזל תאומים, כפילות רבה באישיות | צילום מתוך הפייסבוק הרשמי | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

השבוע בחרתי לנתח את אישיותה של שרת התרבות הספורט מירי רגב, לכבוד יום הולדתה שחל לפני מספר ימים ב- 26.5.2016. השרה רגב, ילידת מזל תאומים (26.5.1965 ) היא שרת התרבות והספורט וחברת הכנסת מטעם סיעת הליכוד. כיהנה כצנזורית הצבאית הראשית וכדוברת צה"ל בדרגת תת-אלוף (בתקופת ההתנתקות ומלחמת לבנון השנייה).

■  רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’נגישות-נט' ב’פייסבוק או ב’טוויטר'.

ילידי מזל תאומים נחנו ברב גוניות, כושר ביטוי, גישה פתוחה. הם אינטלקטואלים ולא יתעייפו  מלרדוף  אחר עוד ועוד ידע. הם, שנונים, ומהירי תפיסה. הם מיומנים מאוד, ומפגינים יכולת מרשימה להפעיל ולפעול בכמה מישורים במקביל. אחד מחסרונותיהם הבולטים יותר הוא שלעולם לא תוכל להיות בטוח איזה צד שלהם יצוץ בסיטואציה זו או אחרת, מה שגורם לאנשים להחשיב אותם כהפכפכים וחסרי מנוחה.

מירי רגב הנה דמות עצמאית וייחודית , אינה מקבלת עליה שום סמכות אלא אם כן מאמינה בלב שלם שהמטרה נכונה ומתאימה לה. יש לה יכולת להתחבר מהר מאוד עם הרבה אנשים, אם כי אינה מנסה להתעמק בקשר ותעדיף קשרים שאינם דורשים ממנה עקביות והשקעה.

כבת מזל תאומים, הדבר הדומיננטי אצלה הוא היכולת לנוע ממקום למקום , כיוון שאם יש משהו שאינה יכולה לסבול הוא שגרה ועמידה במקום , בתנאים ובמצבים.

יש בה כפילות רבה באישיות שאינה מוקרנת כלפי חוץ, אך היא עצמה חשה בה מאוד. היא חושבת מאוד פרקטי ויעיל ויודעת לבטא את עצמה בצורה ייחודית, מעמיקה ואף יכולה לרדת לפרטים באופן שהאדם היושב ממול לא ציפה לה, כיוון שכלפי חוץ היא מקרינה דמות יותר זורמת וספונטנית ואת החלק המחושב שלה קשה לה להראות.

יש בה צורך לריגושים מתמידים ולכן לעתים נראה שהספונטניות שלה היא המובילה במערכות יחסים עד כדי כך שהיא יכולה לאבד פרופורציה. היא נוטה להתפרץ אך יכולה גם לאסוף את עצמה בשעת הצורך ומי שזוכה באמונה יכול להיות סמוך ובטוח שהיא תשמור לו אמונים.

הכפילות באישיותה מתאימה מאוד למזל תאומים כיוון שהיא יכולה להשתנות לעתים קרובות, בהתאם לנסיבות , אך בתוך עצמה עובדה זו גורמת לה לתסכולים רבים.

כחברת מפלגת הליכוד, היא פועלת בלב שלם לקדם את מטרותיה ואין לה בעיה ללכת כנגד הזרם ולעתים אף נהנית מכך שיש לה יכולת התמודדות והישרדות ואינה נרתעת מקשיים.

לאחרונה היא עוברת מהפכים באישיותה ומוכנה לקחת על עצמה אחריות חדשה שאנו חווים זאת כרגע ברמה החיצונית, אך עובדה זו מתלווה אל שינויים פנימיים עמוקים שהינה עוברת.

הצבע המוביל של מזל תאומים הוא צהוב שהוא צבע המיוחס לכוכב מרקורי השולט במזל זה והמתייחס לתקשורת ולפעולה. צבעים משניים של מזל תאומים הם ירוק, כחול ואדום.

מספר המזל הגברת רגב הינו 7. שנתה הנומרולוגית הנה 4 כך שהיא מוכנה להכניס את עצמה למסגרות שמהן ובהן נלחמה קודם. תהייה זו שנה עבורה שבה יהיה לה קל יותר עם ממסד ותהייה מוכנה להתפשר עם אחרים כאשר לא יסכימו לדעותיה. זוהי שנה שבה תהייה סלחנית ומכילה יותר.

ולסיכום, הגברת רגב, היא דמות כשרונית נאמנה חכמה ורבגונית וכדאי יותר להימנות בין חבריה וליהנות מהייחודיות שבה מאשר לקרוא עליה תיגר.

מזל טוב, מירי רגב!

בברכה, צילה שיר אל

 מצאתם טעות בכתבה, זה לא נגיש! לחצו כאן ספרו לנו ונעשה הכל כדי לתקן.

About the author

צילה שיר אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי; אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טרוט. המעוניינים לפניות אישית אל הגברת צילה שיר-אל, כתבו אל האימייל הבא; zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

דילוג לתוכן