אסטרולוגיה נגישה

יופיטר נסוג בעקרב השפעה שלילית רבה במגמה לא חיובית.

כוכב זה מגיע אחת ל-12 שנים למשך שנה ומשפיע בעיקר על המזל בו הוא מבקר, הרי שבדרך כלל זוהי הזדמנות פז לילידי המזלות המושפעים מכוכב זה, להיפתח אל היקום ולבקש להתחבר עם האנרגיה הנכונה כדי להיכנס בדלת ההזדמנויות, החל משבוע זה למשך ארבעת החודשים הקרובים נכנס יופיטר לנסיגה ואז יחול מהפך וכל מה שיקרה עלול להיות בגדול, בעוצמה רבה ואף באיבוד פרופורציה.
נסיגת יופיטר בעקרב
נסיגת יופיטר בעקרב

מהשבוע יופיטר אחד מהכוכבים היותר אהודים המוכר גם בשם צדק מתחיל את נסיגתו התקופתית בת ארבע חודשים במזל עקרב עד ה- 10.7.2018. השפעתו החיובית שהורגשה עד היום, תהפוך את עורה ותהיה שלילית. כל מה שיקרה יהיה בגדול ובעוצמה רבה כשהמגמה לא תמיד הנה חיובית.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

הנסיגה מתחילה במזל עקרב תעסוק בעיקר בנושאים משפטיים סמכות,שלטון, כבוד ודת.  הנסיגה אמורה לחשוף שערוריות פיננסיות. בתקופה זו יש צורך להיות זהירים ולא לסמוך על היזהרו מאנשים שפועלים מאחורי גבכם כדי  לגרום לנזק.

בדרך כלל, ידוע יופיטר ככוכב המקושר עם שפע, מזל והצלחה. הוא נותן חלון הזדמנות לכל מי שחווה את ההשפעה שלו ונותן מרחב זמן של שנה על מנת לפעול, להתרחב, להתעצם וליישם את ההזדמנויות שהוא מעניק.

יופיטר נסוג בעקרב בחודשים הקרובים יחול מהפך וכל מה שיקרה עלול להיות בגדול, בעוצמה רבה

בדרך כלל מחכים בכיליון עיניים לכוכב זה כיוון שהוא זה אשר מביא אתו את המזל והאפשרויות… אולם, משבוע זה למשך כל החודשים הקרובים יחול מהפך וכל מה שיקרה עלול להיות בגדול, בעוצמה רבה ואף באיבוד פרופורציה.

למעשה, תפקידו של יופיטר הוא להאיר כמו בזכוכית מגדלת את בעייתיות העניין בו יש לטפל, ובמידה וטופל נכון – אכן יגיע השפע.

בחודש אוקטובר האחרון נכנס הכוכב למזל עקרב והעניק לילידי מזל זה ולשאר מזלות האדמה והמים תחושה של התחלות חדשות המלוות במזל והצלחה.

בימים אלה נמצא כבר הכוכב על מעלת הנסיגה ולכן, המזלות שירגישו הפעם את מהלכי יופיטר בנסיגה יהיו בעיקר המזלות הבאים: גדי, בתולה, אריה , שור , עקרב ודלי.

תקופת הנסיגה של יופיטר אינה תקופה טובה להתחלות חדשות גם לבני מזל דגים. יתכן כי בתקופה זו כדאי לחשב מסלול מחדש בכל ההיבטים המטרידים את הדגים. לקראת החודשים יולי -אוגוסט 2018 תחדש השפעתו הטובה של הכוכב ויפתחו אפשרויות חדשות לנסיעות ולמציאת מסלולים חדשים בלימודים.

מאחר וכוכב זה מגיע אחת ל-12 שנים למשך שנה ומשפיע בעיקר על המזל בו הוא מבקר, הרי שבדרך כלל זוהי הזדמנות פז לילידי המזלות המושפעים מכוכב זה, להיפתח אל היקום ולבקש להתחבר עם האנרגיה הנכונה כדי להיכנס בדלת ההזדמנויות.

כאשר כוכב זה אינו בנסיגה התחושה היא שהכול פועל נכון ולטובה,  היחסים חמים, תקינים וההרגשה הכללית היא שכולם באים לקראתכם כך שהמזל אתכם ואתם זורמים עם החיים.

אולם, משבוע זה עליכם להיזהר כיוון שהדברים עלולים להשתנות.

יופיטר משפיע בעיקר בנושאי הכספים לכן מומלץ לא ליצור מצבים חדשים בנושאים הכלכליים

כאשר הכוכב נמצא בנסיגה הדברים יוצאים מפרופורציה, האופטימיות עלולה להפוך לאופטימיות יתר, כך שהנטייה היא להגיע למצב של חוסר זהירות ובלבול, מחוסר יכולת לראות את הכול בפרופורציה הנכונה..

התנהגות כזו עלולה להוביל גם לבזבוז כספים שלא לצורך.

מומלץ מאוד בתקופה זו לא לבצע החלטות וקניות חדשות, אלא רק לתכנן אותן על הנייר.

וכל זאת כדי להימנע מהעובדה שבשלב מאוחר יותר תתעוררו אל המציאות ותבינו שעשיתם החלטות שגויות כתוצאה מאופטימיות היתר בה שהיתם.  מאחר ויופיטר הוא המשפיע העיקרי בנושאי הכספים מומלץ לא ליצור מצבים חדשים בנושאים הכלכליים, אלא לזרום עם הקיים.

מוטב כי בכל החלטה הכרוכה בהיבט כלכלי, תקבלו ייעוץ מאנשי מקצוע מוסמכים.

יופיטר הוא כוכב שגם מביא איתו תחושות טובות בכל תחום בו הוא משפיע, אך עד ליציאתו מרטרו התייחסו בזהירות לכל הצעה והבטחה שתקבלו – בדקו אותה מחדש במבחן המציאות עם יציאת הכוכב מנסיגה.

זוהי תקופה של פיזור רגשי, פיזי וכלכלי כתוצאה מיציאה מאיזון ואלו מכם שלא יזהרו ימצאו את עצמם גם משמינים מבלי לשים לב.

במידה, ואכן תטפלו בבעייתיות שיופיטר מעורר בהצלחה, תוכלו ליהנות מפרותיו עם סיום הנסיגה ביולי 2018 , מומלץ לכם לקחת עוד פרק זמן של כשבועיים שלושה ורק לאחר מכן להמשיך בתוכניותיכם כרגיל.

בברכת שבוע טוב ושמירה על האיזון…

About the author

צילה שיר אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי; אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טרוט. המעוניינים לפניות אישית אל הגברת צילה שיר-אל, כתבו אל האימייל הבא; zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

דילוג לתוכן