אסטרולוגיה נגישה הורוסקופ נגיש

מזל מאזניים – בין 23 בספטמבר ל-22 באוקטובר

בני מזל מאזניים לא אוהבים עבוד קשה, הם עצלנים למרבה המזל, הם ניחנו באינטואיציה מעולה להבין מאיפה הכסף יכול לבוא. הם יכולים לחשוב על רעיונות עסקיים גדולים, מקוריים המובילים להצלחה, הם יכולים ליזום את הרעיון אבל הם צריכים שמישהו יעשה את העבודה עבורם ◄ הם ניחנו בקסם שובה לב, אלגנטיות ואנינות טעם, וקל מאוד לחבב אותם בגלל אופיים הנוח. תמורת היכולת המדהימה שלהם להיות קשובים לצרכי הזולת, הם מצפים לתשומת לב והערצה, להיות במרכז.
מזל מאזניים - מזל החודש בין 23 בספטמבר ל-22 באוקטובר | צילום ארכיונעים | עיבוד צילום: עיבוד צילום: שולי סונגו ©
מזל מאזניים בין 23 בספטמבר ל-22 באוקטובר | צילום: ארכיונעים| עיבוד צילום: שולי סונגו ©

מזל מאזניים הוא הדיפלומט של גלגל המזלות. הם מסוגלים לשים את עצמם בנעליו של האחר ולראות את הדברים מנקודת מבטו של האחר. הם יעבדו קשה כדי לרצות אחרים, מה שגורם להם למצוא להראות כשובי לב להפליא. הם אלה ששואפים לעשות דברים בדרך הנכונה וליצור איזון והרמוניה בחייהם, ובחיי הסובבים אותם סביבתם. הם נחנו בקסם שובה לב, אלגנטיות ואנינות טעם, וקל מאוד לחבב אותם בגלל אופיים הנוח. תמורת היכולת המדהימה שלהם להיות קשובים לצרכי הזולת, הם מצפים לתשומת לב והערצה, להיות במרכז. הם מאוד אינטליגנטים, לעתים קרובות הם יטרחו להסוות זאת באופי הנוח שלהם. הם מביעים את האינטליגנציה שלהם באמצעות יצירתיות, במגוון רחב של תחומי התעניינות ותחביבים, בני מזל מאזניים אוהבים יוקרה. הם יבזבזו הרבה כסף כדי להקיף את עצמם בדברים יפים יוקרתיים ואיכותיים…

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’נגישות-נט'ב’פייסבוק' או ב’טוויטר'

בני מזל מאזניים לא אוהבים לעבוד קשה, הם עצלנים. למרבה המזל, הם נחנו באינטואיציה מעולה להבחין מאיפה הכסף יכול לבוא. הם יכולים לחשוב על רעיונות עסקיים גדולים, מקוריים המובילים להצלחה, הם יכולים ליזום את הרעיון אבל הם צריכים שמישהו אחר יעשה את העבודה עבורם. הם נחנו בכישורים אמנותיים: הם יכולים להיות ציירים, מעצבי פנים, שחקנים תסריטאים כותבים או מלחינים  והם יצטיינו בתחומים אלו משום שהם משלבים את האהבה לאומנות עם אפשרות להרוויח כסף.

תאריך המזל: בין ה-23.9 ל-22.10
אלמנט: אויר
אופי המזל: יוזם
איבר בריאותי רגיש: כליות, פרקים.

תכונות חיוביות של המזל:

אנשים הגיוניים, אובייקטיביים, נעימי הליכות, ידידותיים, אוהבים שלום והרמוניה, שלווים, מזדהים עם הזולת, אוהבים את החיים הטובים, מעולים בעבודת צוות, ניתן להגיע אתם להסדר, פשרה ושיתוף פעולה, בעלי חוש אומנות מפותח.

תכונות שליליות של המזל:

חסרי יכולת להחליט, חסרי בטחון, בעלי דעות שונות בגלל חוסר היכולת לקחת אחריות על חייהם, לא נותנים מעצמם עד הסוף במערכות יחסים – שומרים מרחק מהזולת ולכן נחשבים לקרים רגשית, תלותיים, נצלנים בגישתם לאחרים.

תחזית שנתית כללית לילידי המזל:

שפע 

 השנה הקרובה תהייה שנת המזל שלכם. הכוכב יופיטר המביא אתו שפע והזדמנויות יבקר אצלכם ויעניק לכם שפע של התחלות חדשות ומהנות.

 מאחר וכוכב זה מגיע אחת ל-12 שנים למשך שנה, הרי שהשנה יהיה לכם נכון לנצל את הזמן ולהגיד כן להזדמנויות שעוד לא מימשתם עד הסוף.

 ייתכן ויגיעו אליכם כמה אפשרויות ביחד וזה יהיה בדיוק הזמן שבו כדאי לכם לשקול לעבור ממקום למקום מבלי לחשוש כדי שתדעו שלא פספסתם אף הזדמנות.

 כוכב זה יעשה נסיגה בין החודשים מרץ ועד יוני 2017 וזה יהיה בדיוק הזמן שגם יגיעו ההזדמנויות נוספות, אך דווקא בתקופה הזו תהיו מוכרחים להיות יותר זהירים.

אתגר

 במהלך כל השנה הקרובה תרגישו מחויבות לאנשים קרובים לכם ותנסו להנעים את זמנם כמה שיותר. בררו מבין קרב האנשים שמחפשים את קרבתכם מי עושה זאת בגלל אינטרס או מי פשוט אוהב אתכם.

 מומלץ לכם ללמוד תחום חדש שיעזור לכם לשדרג את חייכם האישיים ואין ספק שבגלל הכישרונות המרובים שלכם, יש לכם יכולת לבחור ממגוון נושאים .

 שינוי מרענן זה יכניס לחייכם אנשים חדשים, במהלך השנה הקרובה ואתם תמצאו עצמכם לוקחים על עצמכם עוד אחריות ונהנים מכך. מומלץ לכם גם לשפץ את ביתכם, על מנת לעשותו יותר נוח לכם.

 ייתכן והתקופה שתהייה יותר סוערת עבורכם עם יותר אתגרים תהייה בין החודשים מאי ועד אוגוסט 2017.

 מצאתם טעות בכתבה, זה לא נגיש! לחצו כאן ספרו לנו ונעשה הכל כדי לתקן.

About the author

צילה שיר אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי; אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טרוט. המעוניינים לפניות אישית אל הגברת צילה שיר-אל, כתבו אל האימייל הבא; zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

דילוג לתוכן