אסטרולוגיה נגישה הורוסקופ נגיש

מזל דגים – התאמתו לשאר בני כל המזלות

בימים אלה בהם חוגגים בני מזל דגים, את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים / או שלא... לשאר המזלות. אלו מכם, שנולדו במזלות המים והאדמה: סרטן, עקרב, , גדי, שור ובתולה, מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם. שבוע טוב.
מזל דגים – התאמתו לשאר בני כל המזלות | עיבוד צילום: שולי סונגו©
מזל דגים – התאמתו לשאר בני כל המזלות | עיבוד צילום: שולי סונגו©

לכל אדם כוכב יש בשמים… לשם בחירת בן זוג מתאים, וקיום זוגיות טובה ולהצלחה בדרך החיים, האסטרולוגיה מנסה ליצור התאמה המבוססת לא רק על המזל שלנו, אל על התאמה לבין הזוג בהסתמך על ניתוח כל מפה אסטרולוגית, של כל אחד מבני הזוג בנפרד ובהצלבת הנתונים המתקבלים מתוך המפות לברור טיב התכונות והיחסים בין שני בני הזוג, כדי שיהיו משלימים אחד את השני להיות לגוף אחד ולנשמה תואמת ומשלימה. כאן תינתן לכם ההזדמנות להתאמה בבחירת בן הזוג, על ידי האסטרולוגית צילה שיר אל.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’נגישות-נטב’פייסבוק' או ב’טוויטר'.

בימים אלה בהם חוגג מזל דגים, את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים / או שלא… לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו במזלות המים והאדמה: סרטן, עקרב, , גדי, שור ובתולה מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל דגים
מזל דגים

מזל דגים עם מזל דגים – Pisces & Pisces

זהו שילוב מעניין ודי נפוץ אם כי לא מומלץ במיוחד. ההבנה והאמפתיה הם מנת חלקם אבל מזל דגים כשלעצמו הוא מזל פסיבי שזקוק לניעור משמעותי כדי שיזיז את עצמו לעשייה.

לכן, כאשר שניכם מאותו המזל, ייתכן ותשקעו בשגרה מבלי יכולת לצאת ממנה. הם נוטים להתמכרויות אך הם גם ניחנו בדמיון פורה ויצירתיות. דגים היזהרו !

מזל טלה
מזל טלה

מזל דגים עם מזל טלהPisces & Aries

שילוב כזה יכול להתקיים בספרים, אך במציאות קשה למצוא זיווג כזה שגם יצליח. הצרכים ההדדיים שונים כשלטלה בעיקר, אין סבלנות לקשיים הרגשיים של הדגים וזה יחשיב את הטלה כאנוכי.

יש להם הרבה ללמד וללמוד אחד מהשני. מערכת יחסים דגים עם טלה יכולה להיות מועילה לשני הצדדים אם הטלה יגלה נדיבות לדגים. מומלץ לסגפנים!

מזל שור
מזל שור

מזל דגים עם מזל שור – Pisces & Taurus

זהו אחד הזיווגים המוצלחים בגלגל המזלות. הדגים ימצא כר נרחב לשים עליו כתף ולבכות על קשיי היום יום, בעוד השור מבחינתו ירגיש חזק ותומך, יקבל את החיזוקים המתאימים כך שיוכל לתחזק את עצמו וגם לדחוף את הדגים לעשייה.

השור יכול לגרום לדגים לדרוך עם שני הרגלים על הקרקע, ואילו הדגים יכולים להעניק מעצמם אדיבות ואהדה, למזל שור שזקוק לזה מאוד. מומלץ !

מזל תאומים
מזל תאומים

מזל דגים עם מזל תאומים – Pisces & Gemini

זהו קשר שנועד כמעט מראש לכישלון. הדגים אוהבים את האינטליגנציה של התאומים אך ירצה כל הזמן שוב ושוב אישורים לכך שהוא נאהב ואילו התאומים יחשוב שהדגים הינו נודניק זולל אנרגיה.

הבעיה העיקרית של בני שני המזלות היא שהתקשורת והקצב הפנימי שלהם אינם מתאימים כך שחבל לכם מראש להתאמץ על בנית הקשר!

מזל סרטן
מזל סרטן

מזל דגים עם מזל סרטן – Pisces & Cancer

זהו שילוב מוצלח ואפשרי כיוון ששני הצדדים יבינו את הצרכים של הצד שכנגד וינסו לעזור זה לזה.

מזל דגים יכול לעורר אצל הפרטנר שלו יצירתיות ורוחניות ולעומת זאת הסרטן הראלי מחזקת את המערכת הזוגית, אך ייתכן ומרוב שתהיו עסוקים בטיפול וארגון המשפחה והמשפחתיות , תזניחו מבלי משים את הזוגיות, עובדה שתקשה עליכם. למתחילים. נא בזהירות!!!

מזל אריה
מזל אריה

מזל דגים עם מזל אריה  – Pisces & Leo

זוגיות בין שני מזלות אלה כמעט ולא תמצאו כיוון שהצרכים הרגשיים של שני המזלות, כל כך שונים האחד מהשנייה, כך שכמעט אין סיכוי שמראש הם יתחברו להם ביחד.

האריה החזק מרגיש חופשי לעשות כרצונו, הוא חייב שליטה בכל אלה הנמצאים בסביבת במצב כזה  הדגים מהר מאוד ירגישו כ-קורבן מול שליטתו של האריה. טוב למי שאוהב ונהנה להיות קורבן!

מזל בתולה
מזל בתולה

מזל דגים עם מזל בתולה – Pisces & virgo

שילוב שני מזלות אלו מוצלח מאוד בגלל העובדה שזהו שילוב מזלות משלימים בגלגל המזלות. הבתולה ההגיונית והמחושבת יכול לעזור לבן הדגים להגשים את החלומות שלו ולתת בסיס יציב לבן הדגים הרגיש.

בני מזל דגים יכולים להכניס את נועם ועדינות לחיי הבתולה. הבתולה זקוקה לרגישות של הדגים ואילו הדגים צריך לשלוט על הרגש בעזרת ההיגיון. שניכם עשויים לקבל מהקשר, כלים משמעותיים לחיים. מומלץ !

מזל מאזניים
מזל מאזניים

מזל דגים עם מזל מאזנים – Pisces & libra

– כמעט ולא תמצאו את הקשר הזה מתקיים בני שני המזלות, יכולים להיות חברים טובים ואפילו  אוהבים מחד ומאידך שניהם יכולים להיות לא החלטיים והתלבט במספר בעיות בו זמנית.

במציאות בגלל השינויים בצרכים החברתיים והרגשיים של שני מזלות אלו. המאזניים לא יכול לתת מעצמו לעומק ומעדיף גינונים חיצוניים, ולעומת זאת -הדגים מחפש קשר סימביוטי. לא מומלץ !

מזל עקרב
מזל עקרב

מזל דגים עם מזל עקרב – Pisces & Scorpio

זהו קשר מעניין ומלמד לשני הצדדים. הם מצליחים בקלות להבין האחד לנפשו של האחר הדגים נוטים לסלוח לעקרבים המסתוריים אבל הדגים ימצא לו בן ברית שיקשיב, יבין ויפנים את בעיותיו הרגשיות.

אך בסופו של דבר העקרב שהינו מעשי ותכליתי ירגיש שנמאסו עליו הבכיות של הדגים וינסה להשתחרר מהקשר. מומלץ לאלו שאינם אוהבים שינויים!

מזל קשת
מזל קשת

מזל דגים עם מזל קשת  – Pisces & Sagittarius

זהו אחד הזיווגים המאוד שכיחים בגלגל המזלות המשיכה ביניהם היא כמעט מיסטית אך יחד עם זאת קשה מאוד להחזיק מעמד בזוגיות זו.

הדגים שלכאורה רגוע ושקט מכבה בהתנהגות שלו את הדינמיות של הקשת ועל כן, לאורך זמן הקשת ירגיש חנוק בקשר וישאף לפרוץ החוצה. הדגים יחושו נבגדים ובכך יסתיים הקשר. שכיח.

מזל גדי
מזל גדי

מזל דגים עם מזל גדי – Pisces & Capricorn

הדגים הם החולמניים ורגשניים הם חייבים למצוא לעצמם עוגן על מנת להרגיש בטחון.  בני מזל גדי לעומתם הם הגיוניים יציבים ונחושים ואין כמו בני מזל גדי לתת את תחושת היציבות והאחריות לכל מכאובי הדגים .

הדגים יצליחו להעניק לגדיים את הרגש אותו הם בדרך כלל לא מרשים לעצמם להראות. מערכת היחסים בין מזלות אלו מתפתחת לאט, אך היא תהיה חזקה ויציבה. מומלץ וכדאי !

מזל דגים עם מזל דלי – Pisces & Aquarius

מזל דלי
מזל דלי

לא נראה שיש קשר בין שני מזלות אלו. מזל דגים המזוהה עם אלמנט המים ישאף לזוגיות צמודה ואינטנסיבית ואילו מזל דלי אוהב החופש לא ייתן מעצמו ולכן, כל צד ימשוך לכיוון שלו כשכל צד יסבול בסופו של דבר.

בני שני המזלות נוטים להיות מופנמים, בני מזל דלי שיפוטיים מאוד כלפי מי שדעותיו שונות משלהם ולמרות הסלחנות של הדגים, יתגלעו ביניהם סכסוכים לעיתים קרובות. לא מומלץ!!!

ההתאמות הנן כלליות, כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית.

בברכת התאמה זוגית מוצלחת.

 מצאתם טעות בכתבה, זה לא נגיש! לחצו כאן ספרו לנו ונעשה הכל כדי לתקן.

About the author

צילה שיר אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי; אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טרוט. המעוניינים לפניות אישית אל הגברת צילה שיר-אל, כתבו אל האימייל הבא; zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

דילוג לתוכן