אסטרולוגיה בלי עין הרע מבזקים כאן ישראל

מזל קשת – מזל החודש בין ה-22 בנובמבר ל-21 בדצמבר 2020

מזל קשת הוא אחד ממזלות האש שמחובר באורח מיסטי ליסוד האוויר, הצירוף של אוויר ואש יוצר את הסחרור המתמיד כמו סופת טורנדו, מה שמעיד, כי בני מזל קשת מוּנעים באמצעות אש מלובה ברוח, בכוח שבא ממעמקי נפשם. בגלל האינרציה הפנימית הזאת, בני מזל קשת רודפים כל הזמן אחר אתגרים וסכנות. כפי שנראה, יש לזה השלכות חיוביות ושליליות כאחת. מזל קשת משתייך לחודש כסלו הנשלט על-ידי כוכב צדק ומסמל שפע ומזל הטוב. בני מזל קשת מסתדרים טוב מאוד עם מזלות האש האחרים, וגם עם מזלות האוויר.
מזל קשת – מזל החודש בין ה-22 בנובמבר ל-21 בדצמבר 2020
מזל קשת – מזל החודש 2020

מזל קשת: על דגלם של הקשתים חרוט החופש. החופש האישי שלהם חשוב להם מאד, הם אינו יכולים לסבול מצבים משתקים או שיעבוד. מזל קשת הוא מזל הנדודים, החיפושים, החופש והמרחבים. ההרפתקנות המאפיינת אותם, אינה שמורה רק לטיולים, ולאהבת הנדודים שלהם אלא מתבטאת גם בהרפתקאות שונות, יש בהם דחף בלתי נלאה לחיפוש אחר סיכונים ואתגרים היכול להסיתם גם להימורים..

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

בני מזל קשת מחפשים תענוגות בכל מחיר כמעט. הם רוצים סיפוקים מִיָּדִיִּים ומפיקים אותם בנטילת סיכונים ובהתמודדות עם פחדיהם.

על כן, המחשבות והמעשים שלהם אינם מתמקדים ביעדים עצמם, אלא בדרך להפיק את מרב העונג מהמשימה שנטלו על עצמם.

הפרקים בתהילים על פי חכמי הקבלה המתאים לבני "מזל קשת" הינם פרקים ס"ז ( לְמַעַן, יֵחָלְצוּן יְדִידֶיךָ; הוֹשִׁיעָה יְמִינְךָ ועננו (וַעֲנֵנִי.), צ"ג (תָּשֵׁב אֱנוֹשׁ, עַד-דַּכָּא; וַתֹּאמֶר, שׁוּבוּ בְנֵי-אָדָם.), המתמיד לקרוא פרקים אלו גורם לפתיחת מזלו.  

סגולה מהזוהר לפתיחת מזל קשת היא: קריאת "ביום התשיעי" של קרבנות הנשיאים במדבר פרק ז פסוקים ס-סה: ס בַּיּוֹם, הַתְּשִׁיעִי, נָשִׂיא, לִבְנֵי בִנְיָמִן–אֲבִידָן, בֶּן-גִּדְעֹנִי. סא קָרְבָּנוֹ קַעֲרַת-כֶּסֶף אַחַת, שְׁלֹשִׁים וּמֵאָה מִשְׁקָלָהּ, מִזְרָק אֶחָד כֶּסֶף, שִׁבְעִים שֶׁקֶל בְּשֶׁקֶל הַקֹּדֶשׁ; שְׁנֵיהֶם מְלֵאִים, סֹלֶת בְּלוּלָה בַשֶּׁמֶן–לְמִנְחָה.

סב כַּף אַחַת עֲשָׂרָה זָהָב, מְלֵאָה קְטֹרֶת. סג פַּר אֶחָד בֶּן-בָּקָר, אַיִל אֶחָד כֶּבֶשׂ-אֶחָד בֶּן-שְׁנָתוֹ–לְעֹלָה.  סד שְׂעִיר-עִזִּים אֶחָד, לְחַטָּאת.  סה וּלְזֶבַח הַשְּׁלָמִים, בָּקָר שְׁנַיִם, אֵילִם חֲמִשָּׁה עַתֻּדִים חֲמִשָּׁה, כְּבָשִׂים בְּנֵי-שָׁנָה חֲמִשָּׁה:  זֶה קָרְבַּן אֲבִידָן, בֶּן-גִּדְעֹנִי.

מאפייני מזל קשת;

  • סמל המזל: חץ ו/או סוס שחציו התחתון סוס וחציו העליון אדם.
  • איבר בריאותי רגיש: אגן ירכיים.
    אלמנט: אש.
  • אופי בולט: משתנה ומתאים עצמו לנסיבות.
  • נאמנות: לא בהכרח, בגלל האהבה הגדולה שלהם לריגושים.

תכונות חיוביות;

אנשים בעלי נשמה חופשיה, אוהבים מרחבים, מלאי הומור, אידאליסטים.

אוהבים לגוון ולשנות, שונאי שיגרה, חשיבתם בעלת גוון פילוסופי, בעלי יכולת ומזל להתרומם ממצבים קשים, אופטימיים, בעלי יכולת התאוששות גבוהה, בעלי רוח ספורטיבית.

תכונות שליליות;

חסרי מנוחה, אוהבים ריגושים, קשה להם להתבסס במקום עבודה אחד, זקוקים לפלירטים רבים כדי לחזק לעצמם את האגו וכדי להעלות את רמת האדרינלין בדם.

בזבזנים, מגזימים בדבריהם, הרפתקנים, קשה להם לקבל אחריות בתחומי החיים השונים כולל מערכת זוגית.

מקצועות מתאימים;

עיסוק בחיות, נסיעות, משפט ופילוסופיה.

תחזית כללית שנתית לילידי המזל:;

שפע;

עד לסוף השנה עדיין נמצא כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר בבית הכספים שלכם ויש לכם הזדמנות להעשיר את הקופה הפרטית שלכם דרך חשיבה חדשה וביציאה מהשגרה מתפיסת עולם ישנה בנוגע להשקעות כלכליות.

בשנה האחרונה השתפר מצבכם הכלכלי ועליכם לשמור אותו יציב גם להבא. בתחילת שנת 2021 יעבור כוכב השפע למקום המקושר עם הסביבה הטבעית שלכם.

אז נראה שתהייה לכם הזדמנות מצוינת לעשות שינויים חברתיים בנוגע לאנשים קרובים ונראה שגם מבחינה אישית תרצו לשפר ולשפץ את הסביבה הטבעית שלכם, עד אשר תרגישו שהיא מתאימה לכם כפי שאתם רוצים לחוש אותה.

זה הזמן לשינויים משמעותיים ונראה שהסובבים אתכם ייהנו גם הם מהיכולת שלכם להיות יצירתיים בדרך חשיבתכם.

גם לימודים יכולים להיות נכונים עבורכם על מנת להעשיר את עולמכם האישי.

אתגר;

הכוכב סטורן שמביא איתו צורך באחריות, נמצא אצלכם כבר יותר משנה בבית הכספים ומכביד עליכם את ההתנהלות ולכן מסתבר שנאלצתם גם לוותר על דברים שרציתם.

מאחר והכסף מצוי אצלכם כרגע במשורה, עליכם לחשב כל הוצאה כספית  ולהבין שתקופה זו הגיעה אליכם מאחר ובעבר היו לכם  "חורים" בידיים, כיוון שאתם אוהבים לחיות טוב ולבזבז.

כוכב השפע יופיטר שעד לסוף השנה עדיין ישהה בבית הכספים שלכם, הקל במעט תחושות אלו וגרם לכם לעתים קרובות להקלה ולאופטימיות שמאוד מתחברת אל האופי הטבעי שלכם.

מתחילת 2021 יעבור הכוכב לבית הסביבה הקרובה שלכם וישהה שם כשנתיים וחצי ולכן צפויים לכם שינויים בסגנון החיים הסביבתי שלכם ובקשר עם האישי שלכם עם שכנים ומכרים.

במידה ותרצו לערוך שינויים במקום המגורים, זה הזמן לתכנן אותם.

About the author

צילה שיר אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי; אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טרוט. המעוניינים לפניות אישית אל הגברת צילה שיר-אל, כתבו אל האימייל הבא; zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

דילוג לתוכן