אסטרולוגיה נגישה

מזל עקרב | מזל החודש בין ה-23 באוקטובר ועד ה-22 בנובמבר

במסורת היהודית מתייחס מזל עקרב אל חודש חשוון (מר-חשון). מושג זה, מתייחס לרעיון שבתקופה הנתונה מיקום השמש באזור השמיים מוקצה ל’מזל עקרב’ האסטרולוגי. ילידי המזל מושפעים ישירות מהאנרגיה הקוסמית של חודש זה. הבית האסטרולוגי של מזל עקרב הוא הבית ה-8 שמסמן מאבקים רגשיים, חיים ומוות, ומיניות. 
מזל עקרב | מזל החודש בין ה-23 באוקטובר ועד ה-22 בנובמבר | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
מזל עקרב | מזל החודש בין ה-23 באוקטובר ועד ה-22 בנובמבר | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

בני מזל עקרב, ניחנים  ב עוצמה ואינטואיציה. הם לרוב חזקים וישירים. אם אתם מחפשים אחר האמת ביחסים הכתובת לך היא בני מזל עקרב המענקים אותה באופן מלא וישיר. לעוצמה זו, המאפיינת את בני מזל עקרב,יש צד חיובי וצד שלילי, לרוב יציגו את העוצמה שלהם כלפי כל העולם האמת המפכה מתחת לפני השטח היא שמתחת לתצוגת העוצמה הזאת של בני מזל עקרב, עמוק עמוק בתוכם, קיים מעין חוסר ביטחון העקרבים פועלים פעמים רבות מתוך הפחדים העמוקים ביותר שלהם והם אלו המניעים אותם. 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

לרוב הסביבה שלהם לא מודעת לזה ותראה רק את העוצמה והחוזק שבם מפגינים. אך מי שיודע לזהות את המהות האמיתית של בני מזל עקרב, יבין שכל מה שהם צריכים, זאת אהבה ובני העקרב זקוקים הרבה יותר מכולם. ברגע שהעקרבים מרגישים את  האהבה לה הם זקוקים, הם נעשים אנשים חמים אוהבים, ומוארים.

אצל בני מזל עקרב, המחשבה וההיגיון אינם מניעים אותם באותה מידה כמו תחושות הבטן והאינטואיציה. הם יודעים לסמוך על "תחושות הבטן" שלהם, לרוב הם יביעו את תחושותיהם ולא את מחשבתם כיוון שהם סומכים על האינטואיציה המפותחת שלהם. הם טיפוסים מאוד סגורים ושומרים סודותיהם בקנאות קיצונית.

בני מזל עקרב, מקרינים כוח מגנטי חזק מאוד, למרות היותם קרים ומרוחקים הם מסוגלים להיות שרמנטיים כלפי חוץ ולהטיל קסם מהפנט על סביבתם למרות זאת יחד עם המשיכה אליהם יש תחושה של אי נוחות מסוימת במחיצתם.

התיקון של בני מזל עקרב הוא להגיע לשליטה עצמית מלאה. הם צריכים להבין כי אויבם המר הוא המלחמה עצמה. על מנת לעשות זאת הם צריכים ללמוד להטביע את הכעס והשנאה בים של אהבה. רק כך לעורר חיבה ורחמים וליצור קשר אל האור, האהבה, הרחמים והצדק גם יחד.

█ מאפייני מזל עקרב :

התיקון של בני מזל עקרב: עקרב.

איבר בריאותי רגיש: אברי מין.

אלמנט: מים.

מאפיין: יציבות ונאמנות רבה ביותר.

★ מקצועות מתאימים: פסיכולוגיה, חקר הנסתר, עובדי מחקר, מיסטיקה, משטרה, חוקר פרטי ופאראפסיכולוגיה.

★ ילדים במזל זה: מתבודדים ומופנמים ביותר. מתקשים ביצירת חברויות במסגרות חדשות

תכונות חיוביות:

אנשים חזקים, טיפוסי אישיות של שורדים, מעמיקים, חותרים ומתמידים במטרה, שומרי סוד, יצריים, נאמנים, מגנטיים, נחושי החלטה, בעלי רגשות עזים.

תכונות שליליות:

אנשים פגיעים, נקמנים, נוטרי טינה, עקשנים, מניפולטיביים, מופנמים, בעלי חזות קרה, יוצרים סביבם חומה שקשה לעבור אותה, שתלטניים.

תחזית כללית שנתית לילידי המזל;

 שפע;

בשנה הקרובה יימצא כוכב השפע יופיטר במזל שלכם כך שזו התקופה שנראה שחיכיתם לה מזה זמן רב. הכוכב יופיטר מגיע אחת ל-12 שנים ומביא איתו  הזדמנויות חדשות בכל שטחי החיים ובעיקר אלה שמטרידים אתכם מפאת חוסר מימוש.

תהייה לכם תחושה של הקלה ותחושה שסוף סוף הדברים מתחילים להסתדר, גם אם זה מורכב למדי. בין החודשים אפריל ועד יולי 2018 אלה הם חודשים שמומלץ לכם לא להגיע להחלטות, כיוון שהכוכב ייכנס לנסיגה ובתקופה זו דברים בחייכם יוקצנו עד אשר ייכנסו לפרופורציה הנכונה.

הפנויים שביניכם יכולים למצוא עכשיו את המתאימים לכם ביותר, אם רק תרשו לעצמכם להשתחרר מהשריון ששמתם על עצמכם.

הכל פתוח בפניכם – זה הזמן שלכם להעז.

█ אתגר;

עד לסוף חודש דצמבר ימשיך לבקר הכוכב סטורן המעכב בבית הכספים שלכם. תהליך זה מתרחש אצלכם כבר בכל השנתיים האחרונות ועכשיו מגיע לסיומו. הגיע הזמן לתחושת הקלה ורק אלה מכם שנולדו בשליש האחרון של המזל, חשוב מאוד שתמשיכו להיות זהירים ולא תיסחפו מבחינה כלכלית לתכניות שאינכם יכולים לעמוד בהם.

החל מחודש ינואר 2018 יעזוב הכוכב סוף סוף את מזל קשת הוא בית הכספים שלכם ויעבור לבית המקושר עם לימודים והסביבה הקרובה. אלה מכם שחושבים על לימודים, זהו בהחלט הזמן המתאים לקחת על עצמכם ללמוד תחום חדש שיעזור לכם ואלה מכם שחושבים על מעבר דירה או שיפוץ בתוך הדירה הקיימת, על מנת לשדרג אותה, תמצאו שהשנה זהו הזמן המתאים.

בין החודשים מאי ועד ספטמבר היזהרו מלקחת על עצמכם אחריות מוגברת.

* זכרו התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל.

* בברכת מזל טוב

 

About the author

צילה שיר אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי; אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טרוט. המעוניינים לפניות אישית אל הגברת צילה שיר-אל, כתבו אל האימייל הבא; zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

דילוג לתוכן