אסטרולוגיה נגישה הורוסקופ נגיש

מה אומרים הכוכבים תחזית מה-31 במאי עד ה-7 ביוני 2017

רואים לכם בכוכבים, התחזית השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת את הצפוי לך על הכול ומראש... האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מביאה לכם גולשי אתר כאן נעים, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. למרות שאתם שרויים בעיצומן של התחלות חדשות. למדו לקחת הכול בפרופורציה, כך שתוכלו ליהנות מכל העולמות.

רואים לכם בכוכבים תחזית מה-31 במאי עד ה-7 ביוני 2017

מה אומרים הכוכבים, תחזית מה-31 במאי עד ה-7 ביוני 2017

רואים לכם בכוכבים, התחזית האסטרולוגית השבועית שלך, לשבוע שבין התאריכים: 03 עד ה-09 במאי 2017. בואו לקרוא ולדעת את כל הצפוי לכם בשבוע הקרוב ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מביאה לכם גולשי אתר כאן נעים, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’נגישות-נטב’פייסבוק' או ב’טוויטר'.

טיפ לילידי השבוע: תקופת יום ההולדת מביאה אתכם לאחד השיאים של חייכם, בכך שאתם צריכים להחליט ואף לפעול בנוגע לסדרי עדיפויות חדשים בחייכם

מזל טלה
מזל טלה

מזל טלה (Aries) מ – 20 במרץ עד 19 באפריל

הכוכב וונוס נמצא במזל שלכם וממשיך לגרום לכם לרצות לשמוח ולשמח את הקרובים לכם שנמצאים אתכם בקשרי היום יום.

לעומת זאת, נראה שלעתים חוסר הסבלנות שלכם מביא אתכם כל פעם לשיאים חדשים בכך שלעתים קרובות מדי אתם מביעים את דעותיכם מבלי לבדוק לעומק את כל הגורמים והנסיבות. אתם מגיעים למסקנות מידיות, ובכך לעתים קרובות אתם מעוררים אנטגוניזם אצל הקרובים לכם.

מזל שור
מזל שור

מזל שור (Taurus) מ – 20 באפריל עד 20 במאי

כוכב מרקורי שאחראי על התקשורת נמצא במזל שלכם ומאוד עוזר לכם להתבלט בפרק זמן זה של חייכם.

כיוון שאתם מטבעכם אנשים מאוד מופנמים ולא תמיד אומרים את אשר על לבכם וכאשר כוכב כזה של צורך בהבעה עצמית מגיע אליכם, אזי אתם נמצאים במקום הטוב ביותר עבור עצמכם על מנת לתקשר עם הקרובים לכם ולפתור בעיות אישיות שהעיקו עליכם מזה זמן רב.

.

מזל תאומים
מזל תאומים

★ מזל תאומים (Gemini)  מ – 21 במאי עד 21 ביוני

בשבוע הקרוב נמצא כוכב היחסים הבין אישיים והמוכר בשמו וונוס בבית החברים והחברה שלכם, כך שיש לכם צורך בפינוקים ונראה שגם הקרובים לכם חשים כך.

הפופולריות שלכם השבוע תהייה גבוהה מהרגיל ויש לכם יכולת להשיג מה שאתם רוצים, אם רק תבקשו ותחייכו ותפעילו את קסמיכם. בנוסף, תעבדו קשה מהרגיל ואכן ניכר שאתם משקיעים הרבה אנרגיה שמביאה הצלחה.

מזל סרטן
מזל סרטן

מזל סרטן (Cancer) מ – 22 ביוני עד 21 ביולי

אתם נמצאים כחודש לפני יום ההולדת ומתחילים להרגיש את תחושת הכובד הרגשי המלווה תקופה זו.

באופן טבעי קיים אובדן אנרגיה בתקופה זו אך ניכר שבגלל שפע של אירועים לא משמחים שהיו לאחרונה, אתם לא יודעים מה עוד אתם יכולים לעשות על מנת לנסות ולשפר את מצבכם האישי . הצורך שלכם להתבודד עדיין קיים ובולט אצלכם וניכר שאינכם פנויים רגשית לדבר את אשר על לבכם.

מזל אריה
מזל אריה

מזל אריה   (Leo) מ – 22 ביולי עד 22 באוגוסט

הכוכב מארס שמביא אתו עשייה נמצא אצלכם בבית החברים והמעמד החברתי עובדה שמלמדת על כך שאתם מאוד רגישים בתקופה הזו ונוטים לעתים קרובות מדי להתחשב בדעתם של אחרים ולעתים אף לוותר על דברים שחשובים לכם.

עליכם לבדוק היטב מול מי אתם עומדים, כיוון שנראה שלעתים קרובות מדי אתם נוטים להחליט גם עבור אחרים. חשוב שתגיעו לידי איזון.

מזל בתולה
מזל בתולה

מזל בתולה (Virgo) מ – 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

הקריירה שלכם תופסת אצלכם את המקום הראשון כיוון שאתם אנשים מאוד שאפתניים ופרפקציוניסטים ותמיד רוצים להיות במקום הראשון.

בתקופה הזו של חייכם אתם מרגישים שאתם מאוד מצליחים והנה סוף סוף אתם יכולים להוכיח שהגעתם להישגים שרציתם על מנת להוכיח שדרככם הייתה נכונה. חשוב מאוד שבדרך לא תאבדו אנשים מהמעגל הקרוב אליכם.

מזל מאזנים
מזל מאזנים

מזל מאזניים (Libra) מ – 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

אתם בולטים מאוד בתחומכם ובעיקר מנסים לשווק את עצמכם במקומות חדשים הרחוקים מהמקומות הרגילים שבהם אתם מתנהלים.

יש לכם צורך לעזור לאחרים ללא גבולות ולכן חשוב שתתנהלו נכון כלכלית ושהדבר לא יבוא על חשבונכם האישי. הכוכב יופיטר שמביא מזל והצלחה נמצא במזל שלכם ופותח עבורכם דלתות חדשות, חשוב מאוד שתלמדו לנצל את כל הפוטנציאל שלכם.

מזל עקרב
מזל עקרב

★ מזל עקרב (Scorpio) מ – 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

הכוכב מארס שמביא אתו עשייה נכנס לבית המקושר עם לימודים גבוהים ואף טיולים למקומות מרוחקים.

זה הזמן לחשוב מה מתאים לכם וכיצד אתם יכולים להשתלב בעתיד בנושאים חדשים בחייכם על ידי לימודים וייתכן גם במקומות מרוחקים וגם עם נושאים הקשורים מעבר לים. מבחינה כספית זוהי תקופה מאוד קשה עבורכם כיוון שעדיין לא מצאתם את מקומכם הנכון להכנסה מתאימה.

מזל קשת
מזל קשת

מזל קשת (Sagittarius) מ – 22  בנובמבר עד 21 בדצמבר

הכוכב סטורן שמביא עיכובים ומחשבות של חשבון נפש על החיים עדיין נמצא במזל שלכם וגורם לכך שאתם נחשפים לנושאים שלמים שמטרידים את דעתכם ולעתים קרובות אין לכם פתרון מה לעשות.

ייתכן ותקבלו תשובה בחלומות עם מסרים משמעותיים ומשם תשאבו את המידע לפתרון בעיות סבוכות. בכל מקרה, העובדה שאתם מוכנים לקחת אחריות על חייכם תעזור לכם ביישום התשובות שתקבלו.

מזל גדי
מזל גדי

מזל גדי (Capricorn) מ – 22 בדצמבר עד 19 בינואר

אתם עובדים קשה מאוד ועדיין לא מרגישים שיכולים ליהנות מהפרות במלוא מובן המילה, בגלל העובדה שכוכב מארס המביא אתו עשייה נכונה נמצא בשלב הזה בבית השותפויות שלכם וגורם למתחים עם השותפים לכם בחיים, אם ברובד האישי ואם ברובד המקצועי.

בינתיים הדבר הנכון עבורכם הוא לפעול בדרך של יחסי צבור במקום העבודה שלכם, על מנת לגרום לאחרים להעריך את עבודתכם הקשה.

מזל דלי
מזל דלי

מזל דלי  (Aquarius) מ – 20 בינואר עד 18 בפברואר

זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם כיוון שיש לכם צורך לבטא את עצמכם בדרכים שונות ומגוונות.

למעשה אין דרך אחת שהיא טובה יותר מהאחרת על מנת להביע עצמכם וכל דבר הוא נכון ובלבד שתרגישו טוב בעשייה שלכם. בחודש הקרוב תוכלו לצאת ללימודים מעניינים שיעשירו את עולמכם והאנשים הסובבים אתכם יפרגנו לכם מאוד על הצורך שלכם ללמוד ולהתפתח.

מזל דגים
מזל דגים

מזל דגים (Pisces) מ – 19 בפברואר עד 20 מרץ

הנושא המשפחתי מאוד מעסיק אתכם ואתם מנסים  שלא להיגרר לעימותים בין אחרים אלא לשמור על צד ניטרלי והוגן.

זה בדיוק הזמן בשבילכם להשקיע את כל מרצכם בניסיון לגשר על פערים בין בני המשפחה כיוון וייתכן שאי הבנה לוקחת את הנוגעים בדבר למקום שכל אחד יכול להתקבע בצד שלו עד כדי כך שעלול להיווצר נתק.

חשוב מאוד לטפל בנושא כשאי ההבנה עוד בתחילתה.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 מצאתם טעות בכתבה, זה לא נגיש! לחצו כאן ספרו לנו ונעשה הכל כדי לתקן.

About the author

צילה שיר אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי; אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טרוט. המעוניינים לפניות אישית אל הגברת צילה שיר-אל, כתבו אל האימייל הבא; zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

דילוג לתוכן