בילוי נגיש קהילה נגישה

ריטה בהיכל התרבות תל אביב למען עמותת אנוש

באמצע החודש הבא (יום ראשון, י"ב חשוון, ה’תשע"ז, 13.11.16 בשעה 20:00) תקיים 'עמותת אנוש' ערב התרמה בהיכל התרבות ע"ש צ'רלס ברונפמן, הוברמן, בעיר תל אביב-יפו, בהשתתפות הזמרת והשחקנית; ריטה ◄ אחד הפוסטים המרגשים ב"פייסבוק" לצורך העברת המסר להתגייס ולתרום לעמותת אנוש של מנהלת פיתוח המשאבים ב"אנוש" הגב’ מיכל דנין הולנדר, זכה ללא פחות מ-‏‏71‏ אלפים‏ צפיות בסרטון המוגש בפשטותו בפניה אישית: "עזרו ולנו למכור את כל הכרטיסים להופעה של ריטה"... כנסו, כנסו.

עמותת אנוש הארגון הגדול ביותר המספק שירותי שיקום בתחום בריאות הנפש בישראל והפועלת לקידום זכויותיהם של אנשים המתמודדים עם מוגבלות נפשית ושל בני משפחותיהם, תקיים באמצע החודש הבא (יום ראשון, י"ב חשוון, ה’תשע"ז, 13.11.16 בשעה 20:00) ערב התרמה בהיכל התרבות ע"ש צ'רלס ברונפמן, הוברמן, בעיר תל אביב-יפו, בהשתתפות הזמרת והשחקנית; ריטה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’נגישות-נט'ב’פייסבוק' או ב’טוויטר'.

הזמרת והשחקנית המוכרת יותר בשמה הפרטי; ריטה, יהאן-פרוז (לשעבר, קלינשטיין), הנחשבת לא רק לזמרת גדולה אלא גם כאדם בעלת נתינה ורגישות חברתית גבוהה במיוחד, החליטה לסייע לגייס תרומות במופע השנתי המיוחד של 'עמותת אנוש' (עמותה רשומה 580019800) השותפה בכל יום ליצירת שינוי בחייהם של אלפי אנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית ובני משפחותיהם.

עמותת אנוש הוקמה בשנת 1978 במטרה לסייע ל'מתמודדים עם מוגבלות נפשית' ונחשבת לארגון הגדול ביותר המספק שירותי שיקום בתחום בריאות הנפש בישראל. השירותים ממומנים ברובם על ידי משרד הבריאות באמצעות סל שיקום.

במהלך השנים, פיתחה העמותה; שירותי שיקום חדשניים ופורצי דרך המבוססים על התאמה אישית ועל ערכי גישת ההחלמה, המאפשרים לאדם לחיות חיים מלאים ובעלי משמעות.

כיום מפעילה 'אנוש' למעלה מ-60 מרכזי שירות למתמודדים ומרכזי ייעוץ וסיוע לבני משפחה בכל רחבי הארץ. לעמותת אנוש כ-700 עובדים מקצועיים ומאות מתנדבים המספקים מענה בתחומי; דיור, תעסוקה, חברהפנאי ויעוץ למשפחות.

בעמותת אנוש, שותפים בהשתלבות במקום עבודה, למגורים עצמאיים וחיי משפחה ופנאי, המאפשרים להם חיים מלאים כבני אדם ובכל יום ליצירת שינוי בחייהם של אלפי אנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית ובני משפחותיהם. בזכות שירותים, כגון; דיור, תעסוקה, פנאי ותמיכה במשפחות הם מסייעים בשיקומם ומקלים על השתלבותם בקהילה.

בתהליך השיקום מושם דגש על השתלבות המתמודד בסביבה שבה הוא חי ועובד, תוך התייחסות מקצועית לא רק אליו כפרט, אלא גם למשפחתו ולחברה הסובבת אותו. התהליך מעוצב כך שיעניק לאדם תחושת שייכות לקהילה, ביטחון ותקווה.

מיכל, מחפשת ‏נס…

אחד הפוסטים המרגשים ב"פייסבוק" לצורך העברת המסר להתגייס ולתרום לעמותת אנוש של מנהלת פיתוח המשאבים ב"אנוש" הגב' מיכל דנין הולנדר (Michal Danin Hollander) זכה ללא פחות מ-‏‏71‏ אלפים‏ צפיות בסרטון המוגש בפשטותו אך מרגש באופן פנייתו האישית: "עזרו ולנו למכור את כל הכרטיסים להופעה של ריטה", כתבה מיכל, לא נגענו, התרגשנו;

"מי יכול לעזור לי? יש לי 1,408 כרטיסים למכור להופעה של ריטה ב-13/11 ב-היכל התרבות ת"א, אירוע ההתרמה השנתי שלנו בעמותת אנוש.

אז גייסתי את ריטה, בן הזוג והילדים שלי ואת כל ה-60 סניפים שלנו להזמין אתכם (מוזמנים לצפות בסרטון 🙂) אבל בלי העזרה שלכם, לא נצליח למלא את האולם. האירוע בעוד פחות מחודש ואני כרגיל אופטימית ומאמינה שזה אפשרי אבל אני צריכה את העזרה שלכם, כדי להצליח להגיע ליעד; אולם מלא ומיליון ש"ח בתרומות!

התמודדות עם מחלת נפש נוגעת בכולנו. כולנו מכירים מישהו – אבא, אח, דוד, שכן, חבר מהצבא – שמתמודד עם משבר נפשי. תסתכלו ימינה ושמאלה, כי עם 250,000 מתמודדים בארץ, בטוח שאתם מכירים מקרוב מישהו כזה או קרוב משפחה שלו.

לכן, אני מבקשת שתעזרו ותעשו Share לפוסט הזה, ואם אתם יכולים, תעבירו **באופן אישי** לחברים שלכם שעובדים בחברות שאולי ירצו לרכוש כרטיסים לאירוע. כמובן שאשמח אם תבואו בעצמכם, מבטיחה שיהיה מעולה!!!

בשונה מהופעות אחרות, הכרטיס שאתם קונים הוא 100% תרומה עבור מי שמתמודדים עם מגבלה נפשית.

כבר 6 וחצי שנים שאני מכוונת מדי יום את כל היכולות והכישורים שלי בעמותת אנוש, כדי לסייע לאלפי המתמודדים ובני משפחותיהם. אני רואה כל יום את הקסם שמאות העובדים והמתנדבים שלנו עושים בחייהם של המתמודדים.

מיכל דנין-הולנדר | | צילום מתוך פייסבוק | עיבוד: שולי סונגו ©
מיכל דנין-הולנדר, מנהלת פיתוח המשאבים של עמותה אנוש שפרסמה את הפוסט המרגש בפייסבוק | צילום מתוך פייסבוק

עזרו לכולנו, באנוש, לפתוח עוד מרכזי טיפול נפשי לנוער, למצוא עוד עבודה למתמודדים ולהפעיל עשרות פרויקטים למען מאות אלפי מתמודדים.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה… לקנות כרטיסים (אם בא לכם) והכי חשוב: Share 🙂".

★ לרכישת כרטיסים ותרומות היכנסו לכאן.
★ עלות כרטיסים: 195/250/500/1,000 ש"ח.
★ לרכישת כרטיסים ותרומות.
★ המעוניינים בפרטים נוספים; צרו קשר עמותת אנוש ,ע"ר 580019800, דואר אלקטרוני; veredt@enosh.org.il
רח' משה דיין 30, כפר סבא, ת.ד. 181, מיקוד 4410101, טלפון;054-9299606.

 מצאתם טעות בכתבה, זה לא נגיש! לחצו כאן ספרו לנו ונעשה הכל כדי לתקן.

About the author

משה נעים

עורך ואחראי האתר. משה נעים, יליד שנת 1953, נולד ב'מעברת אגרו-בנק' בעיר חדרה. בילדותו חלה ב'מחלת הפוליו' ברגלו. החל בגיל 16 ככתב ומפיק ושדר בתכנית הספורט "שירים ושערים" שירת שירות מלא בצה"ל, כתב בעיתונות הארצית כפרילנסר ("במחנה", "דבר", "על המשמר", "חדשות הספורט", "עיתון חדשות", "הארץ", "ידיעות אחרונות") כתב וערך בעיתונים שונים ומקומיים.
משה נעים, הוא עורכו הראשון של העיתון המקומי 'כאן נעים' בעיר חדרה ואתר האינטרנט הארצי – מקומי; 'kan-naim.co.il'. העיתון המודפס, נוסד באפריל שנת 1976 ואחר-כך בספטמבר שנת 1992, נוסד עיתון האינטרנט של כל המדינה והועלה לרשת כיום שמו כאן | ישראל (http://kanisrael.co.il).

Add Comment

Click here to post a comment

דילוג לתוכן