וידאו נגיש יופי נגיש

ירין שחף: איך להתאפר נכון במזג אוויר חם

ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות היופי מגיש מורה נבוכים לעונה החמה. החום הכבד והלחות הם האויבים הגדולים של האיפור. איך מונעים מהאיפור להימרח בקיץ, באילו מוצרים לבחור ואיך נכון להתאפר בקיץ האביב מאחור, החום הגדול עוד לפנינו. הלחות הופכת למטרד והאיפור נוזל ונמרח. איך בכל זאת ניתן להתגבר ולהפגין מראה מטופח ומוקפד גם בעונה החמה.
ירין שחף: איך להתאפר נכון במזג אוויר חם
■ ירין שחף: איך להתאפר נכון במזג אוויר חם

"כשהטמפרטורות עולות, האיפור שלך צריך להיות קליל ונוח", מסביר ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות. יש להשתמש במוצרים נטולי שומן ועמידים במים. חומרי איפור ללא שומן מתייבשים במגע בעור. מוצרי איפור עמידים מתאימים לבעלות עור פנים מעורב או שמן ובמיוחד.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל נגישות-נט' ב’פייסבוקאו ב’טוויטר'

ככל שהאיפור קל ודק הוא ישרוד יותר. מוצרי איפור עמידים מכילים מרכיבים כמו: שרף, שעווה עמידה ופולימרים. את המוצרים הללו ניתן למצוא בחברות האיפור הגדולות. יש לבדוק על האריזה את סימן של היצרן ל"עמידות למים" וזיעה.

מקצה שיפורים בשגרת האיפור:

בעונת הקיץ יש להקפיד על היגיינת מכחולי האיפור. המכחולים צוברים אבק ולכלוך ובשל כך עשויים להגיע למקומות רגישים בעיניים. גם ספוגיות המייק-אפ התמימות עלולות להפוך בקיץ למדגרת חיידקים.

לאיפור העיניים משתמשים בצלליות "קרם סטיק"
■ לאיפור העיניים משתמשים בצלליות "קרם סטיק"

אחת לשבועיים יש "לחפוף" (בעזרת שמפו לשיער רגיל) את שיער המכחולים . את ספוגיות המייק-אפ לשטוף ולייבש לאחר כל שימוש וזאת כדי להימנע מגירויי עור.

איך להשתמש במוצרי איפור עמידים: 

? לחות:

מורחים תחליב קליל שנספג מהר וסופח שומן שישמש כבסיס נכון לאיפור.

בסיס:

מניחים מייק-אפ דק ואוורירי, במרקם נוזלי על בסיס מים. יש להקפיד על מריחה של שכבת מייק אפ דקיקה בעזרת ספוגית לחה.

עיניים:

לאיפור העיניים משתמשים בצלליות "קרם סטיק" עמידות שמונעות קמטוטים בעפעפיים. את העיניים תוחמים בעפרון אייליינר ומסקרה -עמידים במים. למראה ססגוני יותר, ניתן להשתמש בגוונים כחולים-ירוקים, כגון: בלו נייבי, טורקיז, מנטה או אופל.

? שפתיים:

משתמשים בעפרונות שפתיים. הם עמידים בשל מרקמם היבש, לא נמרחים ושורדים שתייה ואכילה. בניגוד לליפסטיק הממוצע עתיר השומן שבעונת הקיץ נמרח וזולג בין חרצי השפתיים, הרי שהעפרונות מעניקים פיגמנט נפלא ומוקפד.

בסוף היום חובה להסיר את האיפור
■ בסוף היום חובה להסיר את האיפור

תוחמים וממלאים את כל שטח השפתיים בעיפרון שפתיים עמיד.

איך מסירים איפור עמיד

חובה לאפשר לנקבוביות "לנשום". ישנם מסירי איפור מיוחדים המיועדים להסרה של איפור עמיד. האיפור העמיד נוטה ליבש את העור ועל כן יש להקפיד על טיפוח עור הפנים ולהזינו בקרם לחות לאחר הסרת האיפור.

מצאתם טעות בכתבה, זה לא נגיש! לחצו כאן ספרו לנו ונעשה הכל כדי לתקן.

About the author

שולי סונגו

שולי סונגו, מעורכות אתר נגישות-נט, עיסוקה העיקרי מנהלת חשבונות מדופלמת עשרות שנים בתחום.

Add Comment

Click here to post a comment

דילוג לתוכן