חדשות נגישות-נט משפט נגיש

רק עורך דין יכול להיות איתך בוועדה הרפואית!

קמפיין חדש ואגרסיבי של לשכת עורכי הדין: "חלית? נפגעת? חשוב שתדע: רק עורך דין יכול להיות איתך בוועדה הרפואית!" ◄ עורך הדין אפי נוה, ראש לשכת עורכי הדין; "המתפתים להתקשר עם 'החברות למילוי טפסים' עלולים לשלם, ורובם אכן משלמים, למרבה הצער, מחיר כבד וכפול! ראשית מסתכנים הנזקקים בטיפול רשלני ובלתי מקצועי של אותן חברות, ושנית הם עלולים לשלם שכר טרחה כפול! פעם אחת לחברה העוסקת במילוי טפסים בלבד ופעם שנייה בעל כורחם לעורך דין כשיתייצבו מול 'ועדה רפואית' או 'ועדת ערר'.
קמפיין חדש של לשכת עורכי הדין "רק עורך דין יכול להיות אתך בוועדה הרפואית"
קמפיין חדש של לשכת עורכי הדין "רק עורך דין יכול להיות אתך בוועדה הרפואית"

עורכי הדין, לא מניחים. הם העלו מאתמול (ראשון, ט"ו באלול התשע"ו) קמפיין אגרסיבי חדש של לשכת עורכי הדין בראשות עורך הדין אפי נוה, בו הפנייה לאזרח; "חלית? נפגעת? חשוב שתדע: רק עורך דין יכול להיות אתך בוועדה הרפואית"!

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’נגישות-נט'ב’פייסבוק' או ב’טוויטר'

עורך הדין אפי נוה, ראש לשכת עורכי הדין, כתב, כי; "החל מהבוקר (ראשון) תוכלו לראות על אוטובוסים ברחבי הארץ, קמפיין חדש של הלשכה נגד החברות והגופים השרלטנים, המסיגים את גבול המקצוע ומנצלים את תמימותו של ציבור הנזקקים שאינו יודע שרק לעורכי דין, מותר על פי חוק לייצג את הציבור בוועדות הרפואיות ובוועדות הערר בביטוח הלאומי.

מטרתו של הקמפיין להסביר לציבור הרחב שאותן חברות, המציגות מצג שווא ומפרסמות בסכומי עתק בכל מדיום שהן, לכאורה, הכתובת לתביעות נגד הביטוח הלאומי, למעשה מורשות לבצע רק פעולה זניחה אחת: מילוי טפסים! ובפועל הן לא מורשות, לא מוכשרות ולא מסוגלות להעניק לציבור הנזקקים שירות משפטי מלא ואיכותי בתביעות נגד המוסד לביטוח לאומי". הוסיף בפנייתו ראש לשכת עורכי הדין.

עורך הדין נוה; "המתפתים להתקשר עם 'החברות למילוי טפסים' עלולים לשלם, ורובם אכן משלמים, למרבה הצער, מחיר כבד וכפול! ראשית מסתכנים הנזקקים בטיפול רשלני ובלתי מקצועי של אותן חברות, ושנית הם עלולים לשלם שכר טרחה כפול! פעם אחת לחברה העוסקת במילוי טפסים בלבד ופעם שנייה בעל כורחם לעורך דין כשיתייצבו מול 'ועדה רפואית' או 'ועדת ערר'.

עורך הדין נוה; "המתפתים להתקשר עם 'החברות למילוי טפסים' עלולים לשלם מחיר כבד.
עורך הדין נוה; "המתפתים להתקשר עם 'החברות למילוי טפסים' עלולים לשלם מחיר כבד".

שכן, כאמור, רק עורך דין מוסמך ומוכשר מסוגל לייצג במסגרות אלו בביטוח הלאומי, עובדה שטורחים להסתיר מהנזקקים בחברות השונות הפועלות בניגוד לחוק… הפתרון הנכון והמומלץ שאנו מנסים להטמיע בקרב הציבור הוא כמובן להתחיל את ההתנהלות מול הביטוח הלאומי רק עם עורך דין! וכך להגדיל משמעותית את הסיכוי למימוש מלוא הזכויות".

"הלשכה בראשותי" הבהיר, עורך הדין אפי נוה, ראש לשכת עורכי הדין; "תמשיך במסע ההסברה עד שנוודא שהציבור מבין היטב את הסכנה הטמונה בהתקשרות עם אותן חברות הגורמות למיוצגים נזק עצום כבר שנים ובאין מפריע. כמובטח, נפעל ככל יכולתנו למיגור התופעה החמורה אחת ולתמיד.

אני רוצה להודות בהזדמנות זו לעורכי הדין חברי פורום ביטוח לאומי בלשכת עורכי דין והם; ענת קאופמן, אלי לוטן, ברק נבות, גיל גולדרייך, גלעד מרקמן, רומי הוניג, תומר בכר, שי אשכנזי, שמואל בר דאנזאן, יובל סמרה ו-ערן בקר, על תרומתם ומסירותם למסע ההסברה בנושא. תודה גם לממונה ועדת הביטוח הלאומי בלשכת עורכי הדין עו"ד שמעון לפיד". סיכם באופטימיות, ראש לשכת עורכי הדין, עורך הדין אפי נוה.

 מצאתם טעות בכתבה, זה לא נגיש! לחצו כאן ספרו לנו ונעשה הכל כדי לתקן.

About the author

משה נעים

עורך ואחראי האתר. משה נעים, יליד שנת 1953, נולד ב'מעברת אגרו-בנק' בעיר חדרה. בילדותו חלה ב'מחלת הפוליו' ברגלו. החל בגיל 16 ככתב ומפיק ושדר בתכנית הספורט "שירים ושערים" שירת שירות מלא בצה"ל, כתב בעיתונות הארצית כפרילנסר ("במחנה", "דבר", "על המשמר", "חדשות הספורט", "עיתון חדשות", "הארץ", "ידיעות אחרונות") כתב וערך בעיתונים שונים ומקומיים.
משה נעים, הוא עורכו הראשון של העיתון המקומי 'כאן נעים' בעיר חדרה ואתר האינטרנט הארצי – מקומי; 'kan-naim.co.il'. העיתון המודפס, נוסד באפריל שנת 1976 ואחר-כך בספטמבר שנת 1992, נוסד עיתון האינטרנט של כל המדינה והועלה לרשת כיום שמו כאן | ישראל (http://kanisrael.co.il).

Add Comment

Click here to post a comment

דילוג לתוכן