חדשות נגישות-נט כיף נגיש משפט נגיש

'נגישות ישראל' מפסיקה את הנפקת 'תו אתר נגיש'

בנקודת זמן זו, אין העמותה, רואה עוד ערך מוסף בהמשך מתן התו ולפיכך, מופסקת בזאת לאלתר הענקת שימוש ב"תו אתר נגיש" של העמותה לכלל האתרים ◄בנגישות ישראל, הבהירו, כי מעתה תהייה האחריות על נגישות אתרי האינטרנט, על בעלי האתרים, המפתחים והיועצים. זאת ועוד; על פי תקנת הנגישות 'אתר נגיש' נדרש להיות מסומן באייקון המסמל, כי האתר נגיש.

תו אתר נגיש

האייקון החדש לסימון אתר אינטרנט נגיש ֻ| עמותת נגישות ישראל מפסיקה הנפקת תו אתר נגיש

עמותת 'נגישות ישראל' עמותה ישראלית לקידום הנגישות בישראל, הודיעה שהיא מפסיקה את הנפקת "תו אתר נגיש" לכל 'אתרי אינטרנט נגישים' זאת ומאחר שמטרת פרויקט הענקת "תו אתר נגיש" על ידי העמותה, היה לעודד הנגשת אתרים להיות נגישים לאנשים עם מוגבלות.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’נגישות-נט' ב’פייסבוק' או ב’טוויטר'

עמותת נגישות ישראל, הבהירה בהודעתה אתמול (רביעי, ט"ז סיון, ה'תשע"ו), כי מאז הפעילה את התו ("תו אתר נגיש"), נכנסה לתוקפה חקיקה המחייבת את אתרי האינטרנט שניתן בהם שירות ו/או מידע לציבור להיות נגישים.

לפיכך, בנקודת זמן זו, אין העמותה, רואה עוד ערך מוסף בהמשך מתן התו ולפיכך, מופסקת בזאת לאלתר הענקת שימוש ב"תו אתר נגיש" של העמותה לכלל האתרים.

בנגישות ישראל, הבהירו, כי מעתה תהייה האחריות על נגישות אתרי האינטרנט, על בעלי האתרים, המפתחים והיועצים. זאת ועוד; על פי תקנת הנגישות 'אתר נגיש' נדרש להיות מסומן באייקון המסמל, כי האתר נגיש.

אנשי עמותת נגישות ישראל, פעלו לנוחיות בעלי האתרים, ועיצבו אייקון חדש וחינמי, הניתן להורדה לשימוש האתרים. לחצו כאן להורדת האייקון

עמותה נגישות ישראל, ממשיכה לסייע בקידום הנגישות באתרי אינטרנט וטכנולוגיה לסייע ב-הכשרות להנגשת אתרים למפתחים, הדרכות לעורכי תוכן והנגשת מסמכים לפורמטים שונים ע"י המרכז להנגשת מידע.

 מצאתם טעות בכתבה, זה לא נגיש! לחצו כאן ספרו לנו ונעשה הכל כדי לתקן.

דילוג לתוכן