וידאו נגיש קהילה נגישה

כשראש הממשלה פגש את התאומות תהל ו-ליאל

ראש הממשלה מר נתניהו, כתב; "התרגשתי מאוד להיפגש ולשוחח עם התאומות תהל ו-ליאל. התרשמתי לא פחות מההקרבה של הוריהן" ◄ בארגון וראייטי Variety Israel‏, סיכמו את האירוע "אנחנו עוד נישאים על גלי האהבה והחיבוק שקיבלנו מכם". והודו לילדי וראייטי Variety Israel, לאמנים שהשתתפו, לצופים הרבים ולתורמים.
כשראש הממשלה פגש את התאומות תהל ו-ליאל
כשראש הממשלה פגש את התאומות תהל ו-ליאל

 "חוויה מרגשת עברה על שתי התאומות תהל ו-ליאל מהעיר קריית אונו במפגש עם ראש הממשלה מר בנימין נתניהו בערב ההתרמה ל'ארגון וראייטי' Variety Israel במסגרת המשדר ״שרים מהלב למען ילדי וראייטי״ בערוץ 2.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’נגישות-נט' ב’פייסבוק' או ב’טוויטר'

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, כתב בדף הפייסבוק שלו; "התרגשתי מאוד להיפגש ולשוחח עם התאומות תהל ו-ליאל מהעיר קריית אונו. התרשמתי לא פחות מההקרבה של הוריהן".

מר נתניהו, הוסיף; "אני מזמין אתכם לצפות בקטע מהמפגש ששודר שלשום  (שני, י"ב בתמוז התשע"ו) במסגרת ההתרמה ל'ארגון וראייטי – Variety Israel'".

‏בארגון וראייטי Variety Israel‏, סיכמו את האירוע "אנחנו עוד נישאים על גלי האהבה והחיבוק שקיבלנו מכם". והודו לילדי וראייטי Variety Israel, לאמנים שהשתתפו, לצופים הרבים ולתורמים.

█ מי הוא ארגון "וראייטי" ישראל

"וראייטי" ישראל, מוסד ללא כוונות רווח (מלכ"ר), נוסד בשנת 1967, במטרה לסייע במגוון דרכים לילדים עם צרכים מיוחדים: טיפולים רפואיים, פארארפואיים (ריפוי ועיסוק, פיזיותרפיה, רכיבה טיפולית וכו'), תמיכה מקצועית, רכישת עזרים טיפוליים ושיקומים (כסאות גלגלים, אינסרטים, מתקני רחצה, משקפיים, מכשירי שמיעה וכו').

ארגון וראייטי מסייע לכל סוגי הפגיעויות והחולי, כל זמן שזה כרוני ומספק עזרה פרטנית ורב שנתית לאותו הילד. הארגון מסייע למשפחות ממעמד סוציואקונומי בינוני ומטה.

בראש ארגון וראייטי ישראל, עומדים היו"ר, עו"ד אורי סלונים, הנשיא, אודי אנג'ל והמנכ"ל, ריקי אריאל.

"ועדת הלב", מטפלת בבקשות המתקבלות במשרדנו, ומקיימת ביקורי בית בכל הארץ, וחבריה שותפים להחלטות מתן התמיכה. עשרות אלפי ילדים עם צרכים מיוחדים, ללא הבדל דת, גזע ומין, נהנו ונהנים במשך שנות פעילותינו, מהשתתפות בסיוע ותמיכה, הניתנת ישירות למטפלים ולספקים. 'וראייטי ישראל', הנו ארגון חזק, שקוף, ואמין גם בזכות אנשי ההנהלה שעומדים בראשו.

♥ שמרו על לב פתוח והיכנסו גם עכשיו אל אתר וראייטי ישראל ותרמו בעין יפה.

 מצאתם טעות בכתבה, זה לא נגיש! לחצו כאן ספרו לנו ונעשה הכל כדי לתקן.

About the author

שולי סונגו

שולי סונגו, מעורכות אתר נגישות-נט, עיסוקה העיקרי מנהלת חשבונות מדופלמת עשרות שנים בתחום.

Add Comment

Click here to post a comment

דילוג לתוכן