יופי נגיש

ירין שחף משיק מגזין תחזית מגמות היופי 2017/18

ירין שחף, מציג: מגזין תחזיות למגמות היופי 2018-2017, איפור, אופנה, שיער וסטיילינג. 40 נבחרים מובילי דעה, ישתתפו בחשיפה של YARIN SHAHAF TRENDS FORECAST 2017-2018, במהלכה ישמעו על מגמות חדשות בסגנון האיפור, היערכות חברות האיפור האם מתכוננות או מופתעות המהפכה הצרכנית שמשנה כיוון,
ירין שחף משיק מגזין תחזיות למגמות היופי 2017/18
ירין שחף משיק מגזין תחזיות למגמות היופי 2017/18

לאן, כיצד ומהן תחזיות למגמות היופי לשנים; 2018-2017 בתחומים של; איפור, אופנה, שיער, סטיילינג? את התשובות לשאלות הללו, יהיה ניתן לקבל כמו בכל עונת קיץ במסיבת עיתונאים המסורתית בבית הספר למקצועות היופי של אמן האסתטיקה הרב תחומי ירין שחף.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’נגישות-נט' ב’פייסבוקאו ב’טוויטר'

40 נבחרים מובילי דעה, יזכו להשתתף בחשיפה ב של YARIN SHAHAF TRENDS FORECAST 2017-2018 במהלכה ישמעו על מגמות חדשות בסגנון האיפור, היערכות חברות האיפור האם מתכוננות או מופתעות המהפכה הצרכנית שמשנה כיוון. בבית הספר למקצועות היופי "ירין שחף", ברחוב בית הלל 10, תל אביב, בתאריך 20-07-16 בשעה 18:00, כניסה למוזמנים בלבד.

שחף: "כדי ליצור תחזית מהימנה ככל האפשר, כזו שתדייק בממצאים שלה, אני נעזר במחקרים, בשיחות עם אנשי מפתח, טרנדולוגים עמיתים, ויוצר מחקר משלי. המחקר מתבסס על הלכי רוח בעולמות הכלכלה, הפוליטיקה, הסוציולוגיה והעיצוב. תחזית טובה מנסה ’לנבא’ את רצונות האנשים בכלל ואת ההתנהלות העיצובית והצרכנית בפרט".

https://youtu.be/ico7M0mak8s

ירין שחף, מנהל את בית הספר המוביל בישראל למקצועות היופי. בוגריו הם ה-"ויז’ואליסטים" של העתיד, כישרונות צעירים המהווים את הדור הבא של אמני ה-"טוטאל-לוק" המתמחים במקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות.

עבור אותם אנשי יצירה ועבור מובילי הדעה באשר הם, מציג מדי שנה, שחף את תחזית מגמות היופי לשנים הבאות. שחף, חי ונושם את הנושא קרוב לשלושה עשורים. הוא זוכה להוקרה בבירות האופנה האירופאיות ומרצה באופן קבוע בערים המובילות בתחום; שטוקהולם, ברלין, פריז ורומא.

 מצאתם טעות בכתבה, זה לא נגיש! לחצו כאן ספרו לנו ונעשה הכל כדי לתקן.

About the author

שולי סונגו

שולי סונגו, מעורכות אתר נגישות-נט, עיסוקה העיקרי מנהלת חשבונות מדופלמת עשרות שנים בתחום.

Add Comment

Click here to post a comment

דילוג לתוכן