בריאות נגישה נגיש ונעים קהילה נגישה רגע נגיש

הסוד – "חוק המשיכה" השתמשו בו לטובתכם.

'גופנפש' (Bodymind) הוא מונח מתחום 'הרפואה ההוליסטית' הבא לתאר קשר הדוק בין הגוף לנפש - מתוך התייחסות אליהם כשלם. על פי ויקיפדיה, המונח; 'גופנפש' התפתח בתורות של 'רפואה אלטרנטיבית' על מנת לציין קשר בין; תזונה בריאה, תנועה, והפגת מתחים למצב נפשי מאוזן ובריא.

המיליארדרית, השחקנית, אשת עסקים ומנחת טלוויזיה האמריקאית אופרה וינפרי (Oprah Gail Winfrey) בת ה-62, ארחה את לואיז היי ואורחות נוספות, המספרות מהי השיטה למשוך אל חיינו את הנפש התאומה וכיצד פועל 'חוק המשיכה' ל'נפש התאומה' שלך?

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’נגישות-נט' ב’פייסבוק' או ב’טוויטר'

תאוריית הסוד טוענת כי המחשבות הן מגנטיות, ויש להן תדר. כאשר אנחנו חושבים, המחשבות האלו משוגרות ליקום והן מושכות כמו מגנט את כל הדברים הדומים שנמצאים באותו תדר. כל מה שמשוגר כלפי חוץ, חוזר למקור. והמקור הזה, זה אנחנו.

'גופנפש' (Bodymind) הוא מונח מתחום 'הרפואה ההוליסטית' הבא לתאר קשר הדוק בין הגוף לנפש – מתוך התייחסות אליהם כשלם. על פי ויקיפדיה, המונח; 'גופנפש' התפתח בתורות של 'רפואה אלטרנטיבית' על מנת לציין קשר בין; תזונה בריאה, תנועה, והפגת מתחים למצב נפשי מאוזן ובריא.

קיימת ספרות ענפה בנושא; "גופנפש", בעיקר בקרב סופרים המתמקדים בספרי עזרה עצמית, כגון; לואיז היי (Louise Hay) סופרת אמריקאית שכתבה מספר רב של ספרי "עזרה עצמית" מצליחים.

ספרה הידוע והמצליח; "אתה יכול לרפא את חייך" שהופיע בשנת 1984, והפך לרב מכר ברחבי העולם והשפיע על חייהם של מיליוני בני אדם. לואיז היא למעשה מדריכה רוחנית ומשפיעה על מיליונים ברחבי העולם בעזרת התיאוריות שלה לגבי החיים.

ב"גופנפש", נחקר הקשר בין הגוף לבין מערכת העצבים כדרך ל'ריפוי עצמי'. פעמים רבות מתקשרת הספרות בנושא ל'חכמת המזרח הרחוק' בשילוב מחקרים רפואיים ופסיכולוגיים שנעשו במערב. נושא מסקרן זה, אף נלמד במכונים.

 מצאתם טעות בכתבה, זה לא נגיש! לחצו כאן ספרו לנו ונעשה הכל כדי לתקן.

About the author

שולי סונגו

שולי סונגו, מעורכות אתר נגישות-נט, עיסוקה העיקרי מנהלת חשבונות מדופלמת עשרות שנים בתחום.

Add Comment

Click here to post a comment

דילוג לתוכן