חדשות נגישות-נט ספורט נגיש עיר נגישה ערים נגישות קהילה נגישה

נחנך מרכז האופניים הראשון לבעלי צרכים מיוחדים

המרכז החדש בעיר תל אביב-יפו, במסגרתו גם נסלל שביל מיוחד בין המרכז לפארק הירקון, נבנה בעלות של 5.7 מיליון ₪ במימון משותף של עיריית תל אביב-יפו ומשרד התיירות. עוד במסגרת הפרויקט בוצע שיפוץ כללי של המבנה, הורחבה והונגשה הכניסה לאצטדיון ולמחסני האופניים, שופצו והונגשו גם מחסני האופניים, חדרי המלתחות והשירותים, הקפטריה וחדר הסאונה המיוחד.
מרכז האופניים הראשון בישראל לבעלי צרכים מיוחדים נחנך במעמד שר התיירות וראש עיריית תל אביב-יפו | צילום: כפיר סיון
מרכז האופניים הראשון בישראל לבעלי צרכים מיוחדים נחנך בעיר תל אביב-יפו | צילום: כפיר סיון

שר התיירות, יריב לוין, ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, יו”ר הוועד הפאראלימפי, דני בן אבו והספורטאי הפראלימפי שייצג את ישראל באולימפיאדת ריו הקרובה, קובי ליאון, חנכו הבוקר (חמישי, כ"ב בתמוז התשע"ו) את מרכז האופניים הראשון בישראל ל'בעלי צרכים מיוחדים' במרכז הספורט הלאומי השוכן בשכונת הדר יוסף.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’נגישות-נט' ב’פייסבוק' או ב’טוויטר'

עוזר דובר עיריית תל אביב-יפו מר איתי חכמה, מסר ל'פורטל נגישות-נט' כי במהלך האירוע, יצאו השר וראש העירייה לרכיבת מבחן במסלול החדש על אופני יד.

המרכז החדש, במסגרתו גם נסלל שביל מיוחד בין המרכז לפארק הירקון, נבנה בעלות של 5.7 מיליון ₪ במימון משותף של עיריית תל אביב-יפו ומשרד התיירות. עוד במסגרת הפרויקט בוצע שיפוץ כללי של המבנה, הורחבה והונגשה הכניסה לאצטדיון ולמחסני האופניים, שופצו והונגשו גם מחסני האופניים, חדרי המלתחות והשירותים, הקפטריה וחדר הסאונה המיוחד.

שר התיירות וראש עיריית תל אביב-יפו חונכים מרכז האופניים הראשון בישראל לבעלי צרכים| צילום: כפיר סיון
שר התיירות וראש עיריית תל אביב-יפו חונכים מרכז האופניים הראשון בישראל לבעלי צרכים | צילום: כפיר סיון

ראש עיריית תל אביב-יפו, מר רון חולדאי, אמר; "המרחב הציבורי שייך לכולם והנגשתו היא משימה ראשונה במעלה. היום הוספנו עוד נדבך כשחנכנו עם משרד התיירות את מתחם האופניים המונגש לנכים ב'מרכז הספורט הלאומי'".

שר התיירות ח"כ יריב לוין, אמר, כי; "הרגע הזה הוא באמת רגע של נחת המבטא עשיה של הרבה מאד גורמים המסייעים להנגשת אתרי תיירות בכלל ואתרי פנאי וספורט לציבור הנכים בפרט. אני חושב שזו לא רק חובה שלנו אלא בעיניי מדינת ישראל, בעזרת הרגישות והיכולות שיש כאן, יכולה להפוך את עצמה למוקד תיירות לתיירים נכים מכל העולם".

 מצאתם טעות בכתבה, זה לא נגיש! לחצו כאן ספרו לנו ונעשה הכל כדי לתקן.

About the author

משה נעים

עורך ואחראי האתר. משה נעים, יליד שנת 1953, נולד ב'מעברת אגרו-בנק' בעיר חדרה. בילדותו חלה ב'מחלת הפוליו' ברגלו. החל בגיל 16 ככתב ומפיק ושדר בתכנית הספורט "שירים ושערים" שירת שירות מלא בצה"ל, כתב בעיתונות הארצית כפרילנסר ("במחנה", "דבר", "על המשמר", "חדשות הספורט", "עיתון חדשות", "הארץ", "ידיעות אחרונות") כתב וערך בעיתונים שונים ומקומיים.
משה נעים, הוא עורכו הראשון של העיתון המקומי 'כאן נעים' בעיר חדרה ואתר האינטרנט הארצי – מקומי; 'kan-naim.co.il'. העיתון המודפס, נוסד באפריל שנת 1976 ואחר-כך בספטמבר שנת 1992, נוסד עיתון האינטרנט של כל המדינה והועלה לרשת כיום שמו כאן | ישראל (http://kanisrael.co.il).

Add Comment

Click here to post a comment

דילוג לתוכן