אסטרולוגיה נגישה חדשות נגישות-נט

מלניה טראמפ הסינדרלה של ארצות הברית

כבת מזל שור, מלניה טראמפ' היא יצירתית מאוד ויש לה נשמה של אומן. אמנם היא פגיעה ורגישה, אך לא חושפת ומראה את רגשותיה בפומבי כתוצאה מהחינוך שקיבלה בילדותיה עוד בביתה. יהיו כאלה שיטעו ויחשבו שהיא אישה קרה, אך הדבר לא כך בכלל. למעשה, יש בה הרבה סערות פנימיות אך כלפי חוץ היא מראה 'פני פוקר' ולא תחשוף את עצמה.
מלניה טראמפ איך הצליחה הסינדרלה לכבוש את אמריקה
מלניה טראמפ איך הצליחה הסינדרלה לכבוש את אמריקה

מה לגברת מלאניה טראמפ (Melania Trump) ולחקלאות? ככה היא התחילה, באותו חלום של צעירה יפיפייה שלמדה עיצוב ו-חקלאות באוניברסיטת ליובליאנה שבסלובניה, אך לא סיימה את התואר. אך כשעברה למה שכולם שכנעו אותה שהיא נראית כמו דוגמנית, התקבלה בקלות בלי כל הבחינות על הפוטוסינתזה, החלה את עבודתה עבור חברות דוגמנות בערים; מילאנו ובפריז, עד שעברה לעיר ניו יורק ב-1996. בעת עבודתה בסלובניה, זכתה ב-1992 במקום השני בתחרות יופי ארצית. זו תהייה הפעם האחרונה שתסיים במקום השני, היא מאותה עת שאפה להיות מספר אחת בכל עיסוקיה ושאיפותיה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’נגישות-נטב’פייסבוק' או ב’טוויטר'.

מלאניה טראמפ, נולדה ב-26 באפריל 1970) כיום הגברת הראשונה של ארצות הברית ורעייתו של נשיא ארצות הברית ה-45, מר דונלד טראמפ. עיסוקה הנוכחי; מעצבת שעונים ותכשיטים.

מלאניה טראמפ, נולדה כ-מלאניה קנאוּס (Melanija Knavs) בעיר נובו מסטו שבדרום סלובניה (אז חלק מיוגוסלביה). אביה היה סוכן מכירות רכב ואמה מעצבת אופנה. היא החלה בקריירת הדוגמנות כבר בגיל 16 ושנתיים לאחר מכן, חתמה על חוזה עם סוכנות דוגמנות בעיר מילאנו שבאיטליה. היא דוברת אנגלית, צרפתית, גרמנית, סרבית וסלובנית.

קנאווס, עברה לעיר ניו יורק ושם פגשה את אביר חלומותיה על המכונית לבנה / מוזהבת אותה נהג מר דונלד טראמפ באירוע אופנה בספטמבר 1998 ולאחר שיחות נפש מעמיקות, השתכנעה, כי הוא הוא אביר חלומותיה והתחתנה אתו בינואר 2005.

לזוג מלניה ודולנד, נולד ילד אחד, העונה לשם; בארון. בשנת 2006, קיבלה אזרחות אמריקאית. היא פעילה בארגוני צדקה וזכתה בפרסים ובאותות הוקרה בגין פעילותה הברוכה הזו.

כבר בתחילת המירוץ לנשיאות ארה"ב 2016, הודיעה, כי היא אינה מתכננת להיות מעורבת תדיר בקמפיין והיא תתרכז בגידול בנם בן ה-10.

ב-18 ביולי 2016 נאמה ביום הראשון של הכנס הרפובליקני הלאומי, נאום שהתגלה, כי בלשון עדינה מזכיר בחלקו את נאומה שלל רעיית הנשיא מישל אובמה בכנס הדמוקרטי הלאומי בשנת 2008.

יומיים לאחר מכן, הודתה כותבת הנאומים למשפחת טראמפ, באחריותה למקרה המביך.

לאחר מקרה זה, מעטה מלאניה טראמפ, עוד יותר להופיע בעצרות בחירות ורק לקראת סיומו הופיעה בעצרת בחירות בפנסילבניה, היא הצהירה, כי תייחד בתפקידה כגברת הראשונהה של ארצות הברית, מאבק ב-בריונות נגד ילדים וחסרי ישע ובעיקר ב'בריונות רשת'.

לאחר הבחירות, פורסם שלא תעבור להתגורר בבית הלבן וכי בכוונתה להמשיך להתגורר ב'מגדל טראמפ' אשר בניו יורק בשל רצונה להתמקד בגידולו של בנה בארון.

מלאניה, נולדה כאמור, בתאריך לידה; 26.4.1970 ועם כניסתו של בעלה דונאלד טראמפ, לפני פחות משבועיים לתפקיד הנשיא החדש והמסקרן של ארצות הברית אל הבית הלבן, חשוב מאוד להכיר גם את אישיותה של אשתו, מלניה, שהרי מוכר לנו המשפט; "מאחורי כל גבר מצליח עומדת אישה".

  • מספר הגורל שלה: 2
  • מספר השנה שלה: 3

מלניה, הינה בת מזל; שור והאופק שלה; אריה על גבול הבתולה.

משמעות נתונים אלו, הן כי היא אישה מאוד יציבה, יודעת מה היא רוצה ומחושבת בדעותיה. האופק שלה, מלמד, כי באופן טבעי היא מקרינה מלכותיות וכשאינה לצד בעלה היא מאוד כריזמטית בעיני החברים הקרובים שלה.

 כלפי חוץ מלניה טראמפ, מראה 'פני פוקר' ולא תחשוף את עצמה

ליד דונאלד טראמפ, היא אומנם חיוורת ונראית לרגע כהולכת לאיבוד, אך בואו לא נטעה, הגברת מלניה כשלעצמה, יודעת יפה מאוד מה היא רוצה. יש לה חשיבה פרקטית ומעמיקה והנה יודעת להפעיל את קסמיה כאשר היא רוצה להגיע להישגים.

הייתה לה מערכת יחסים לא קלה בבית ובגללה נדחפה לברוח מסביבת המגורים הטבעית שלה ולהגיע לארצות הברית. בתוך תוכה תמיד הרגישה שנועדה לגדולות ולשם כיוונה מהלכיה ודרכיה.

מלניה ודונלד טרמפ נשיא ארצות הברית- באופן טבעי היא מקרינה מלכותיות
מלניה ודונלד טרמפ נשיא ארצות הברית- באופן טבעי היא מקרינה מלכותיות

לגברת הראשונה, מלניה, יש לה יכולת להבין דברים לעומק והיא מאוד נאמנה לערכים של עצמה. למעשה עם כל הרעש שעושה הנשיא הנבחר, נראה שאשתו מלניה היא זו אשר מהווה את הבסיס ליציבות בבית ומאפשרת לו לנוע באופן חופשי ובחירות מוחלטת, כאשר היא זו אשר דואגת ליצור את הסביבה הבטוחה לו ולמשפחה.

מבחינה רגשית מלניה, זקוקה לריגושים אך יאמר מיד, יש לה יכולת טבעית להפריד בין עיקר לטפל ולא תבזבז אנרגיה על מה שלא ייראה לה כנכון.

כבת מזל שור, היא יצירתית מאוד ויש לה נשמה של אומן. אמנם היא פגיעה ורגישה, אך לא חושפת ומראה את רגשותיה בפומבי כתוצאה מהחינוך שקיבלה בילדותיה עוד בביתה.

יהיו כאלה שיטעו ויחשבו שהיא אישה קרה, אך הדבר לא כך בכלל. למעשה, יש בה הרבה סערות פנימיות אך כלפי חוץ היא מראה 'פני פוקר' ולא תחשוף את עצמה. כך למדה לשמור על נפשה מילדותה וגם בגלל יופייה למדה שהיא חייבת לשמור ולהגן  על עצמה כפליים.

גם מספר הגורל שלה 2, מעיד על כך שנושא מערכות היחסים, נחשב ממש דומיננטי בחייה וייתכן שהיא נתונה למצבי רוח שונים ומשתנים.

יש לה יכולת וצורך להיות בתנועה וישיבה במקום אחר תהייה קשה לה ולכן עבודת ה'דוגמנות' התאימה לה מאוד ולעתיד תעסוק בשיווק שיצריך ממנה ניידות מרובה.

מאחר ואינה אוהבת שינויים ויציבות מאוד חשובה לה, העדיפה בשלב הזה לא לעבור עם בעלה לבית הלבן. רק שתחוש שהקרקע בטוחה שם עבורה עובדה שתתרחש בתוך שנתיים, רק אז תסכים לעשות מהלך משמעותי מבחינתה ולעבור מקום.

דונאלד טראמפ נבחר כנשיא ב'שנת המזל 3' של מלניה טראמפ עובדה שמלמדת על כך שזו הולכת להיות שנה של פריצת דרך ומזל טוב עבורה. הדלתות הפעם ייפתחו לה גם בזכות כישרונותיה האישיים ולנו נותר לחכות ולראות כיצד תמלא את תפקידה כשאשת הנשיא.

 מצאתם טעות בכתבה, זה לא נגיש! לחצו כאן ספרו לנו ונעשה הכל כדי לתקן.

בהצלחה!!!

About the author

משה נעים

עורך ואחראי האתר. משה נעים, יליד שנת 1953, נולד ב'מעברת אגרו-בנק' בעיר חדרה. בילדותו חלה ב'מחלת הפוליו' ברגלו. החל בגיל 16 ככתב ומפיק ושדר בתכנית הספורט "שירים ושערים" שירת שירות מלא בצה"ל, כתב בעיתונות הארצית כפרילנסר ("במחנה", "דבר", "על המשמר", "חדשות הספורט", "עיתון חדשות", "הארץ", "ידיעות אחרונות") כתב וערך בעיתונים שונים ומקומיים.
משה נעים, הוא עורכו הראשון של העיתון המקומי 'כאן נעים' בעיר חדרה ואתר האינטרנט הארצי – מקומי; 'kan-naim.co.il'. העיתון המודפס, נוסד באפריל שנת 1976 ואחר-כך בספטמבר שנת 1992, נוסד עיתון האינטרנט של כל המדינה והועלה לרשת כיום שמו כאן | ישראל (http://kanisrael.co.il).

Add Comment

Click here to post a comment

דילוג לתוכן