אסטרולוגיה נגישה חדשות נגישות-נט

גברים ממאדים נשים מנוגה – התקשורת בזוגיות

גברים ממאדים נשים מנוגה - התקשורת בזוגיות עיבוד צילום: שולי סונגו ©
גברים ממאדים נשים מנוגה – התקשורת בזוגיות עיבוד צילום: שולי סונגו ©

הנושא המדובר ביותר בתחום האסטרולוגיה הוא היחסים הבין אישיים בכל התחומים. ולכן מעניין לשמוע עוד היבטים על תחום מעניין זה. גברים ממאדים ונשים מנגה הוא ספר רב מכר שיצא בשנת 1992. הספר נכתב על ידי ג’ון גריי, ומציג את העמדה כי נשים וגברים שונים כמו יצורים מכוכבי לכת או עולמות נפרדים. נקודת הפתיחה בספר היא שאנשי מאדים פגשו בנשות נוגה ופיתחו מערכות יחסים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל נגישות-נטבפייסבוק' או בטוויטר'.

אך כשיום אחד הם נחתו בכדור הארץ הם שכחו כי כל אחד הגיע מכוכב לכת אחר ומהנקודה הזאת נוצרו פערים שפגעו במערכת היחסים.

האגדה מספרת על כוכב ונוס ועל כוכב מארס שגילו זה את כוכבו של זו ויצאו לגלות את המניעים, הצרכים, סגנון ההתנהגות ובכלל כל דבר שנראה שונה ואטרקטיבי ממה שכבר מוכר להם.

הנשים מכוכב ונוס התנהגו בצורה רכה, נשית, תומכת, מכילה ועם הרבה רצון לתת, לקבל ולשוחח על כל דבר לעומק. ואילו הגברים רצו כמו בכוכב מרס, להיות ישירים, ענייניים, יוזמים, בעלי עצות פרקטיות, עם מעט סבלנות ועם רצון קטן לנתינה.

הבדל זה מתחיל כבר כתוצאה מההבדל הבסיסי בין המינים בו לאישה מעצם היותה מכילה זרע ואחר כך את ההיריון יכולה לקבל (זרע) ולתת (תינוק). יש בה הרבה יותר פוטנציאל ליכולות בעוד הגבר יותר שטחי ויש בו יותר יכולות בסיסיות של מפזר (זרע) מאשר מקבל.

█║נשים מנוגה: אישה היא בעלת היכולת להכיל, להעניק ולקבל

למרות שגם גברים מעוניינים לקבל, הרי שמטבע העולם יש להם פחות יכולת להכיל, עובדה מצערת כשלעצמה.

ולמרות השינויים, ובגלל המשיכה שנוצרה בין המינים החליטו ונוס ומרס שבכל זאת מצאו חן האחד בעיני השנייה ללכת לשכון ביחד על פני כדור הארץ, אך מאז הם שרויים במלחמה מתמדת, כשכל אחד מושך לצד שלו.

מבחינה פסיכולוגית, כדי להבין את הצרכים השונים אנחנו צריכים ללכת רחוק יותר עד יום היוולדנו. הגבר והאישה שונים האחד מהשני מבחינה אנטומית ובזה בעצם מתחיל כל העניין.

האישה היא בעלת היכולת להכיל, להעניק ולקבל בגלל שכך היא בנויה מטבע הדברים. היא זו אשר מכילה את התינוק בתוכה עד לרגע הלידה. מכילה = ה.כ.ל.

האישה בנויה כך שבדרך כלל האינטואיציה שלה חזקה יותר וגם יכולת העשייה שלה היא הרבה יותר טובה מהגבר שכן היא יכולה לעשות כמה דברים ביחד, כמו: לדבר בטלפון, לראות טלוויזיה, לבשל, לנקות ועוד.

הגבר לעומת זאת בנוי כך מטבע הדברים שהוא מרוכז יותר בעצמו, הוא עושה דבר אחד ולא יכול לעשות כמה דברים יחדיו.

█║גברים ממאדים: הגבר מרוכז בעצמו, הוא אינו יכול לעשות כמה דברים יחדיו

בגלל העובדה שאינה שרויה במחלוקת והיא השוני הפיזיולוגי בין המינים אנחנו חייבים להבין כי למעשה אנחנו באים גם מזוג הורים שגם להם סביר להניח שהיו בעיות אלו ואחרות והם אלו שמשפיעים על הבחירות, טיב התקשורת והצרכים שלנו בזוגיות.

למעשה, מה שכבר הכרנו והבאנו מבית ההורים הוא זה אשר יקבע את דפוס ההתנהגות שלנו בהמשך בכל מערכות היחסים – כמובן, עד שנעשה שינויים מתאימים.

במידה ויש לנו בסיס טוב בבית הרי שהקשר בהמשך החיים יהיה קשר יהיה שלילי – כובל וחונק.

 

ולסיכום, עצה שיכולה לעזור בנושא כיצד יש לנהוג ביחסים בין אישיים.

כדאי להיזכר במשל החבלים: שני חבלים רצו להיקשר זה לזה אך לא ידעו כיצד ואיך… חיפשו דרכים שונות עד אשר הגיעו למסקנה שרק אם כל אחד ישחרר קצת חבל מעצמו למען הקשירה ובאותו האופן, יצליחו להיקשר יחדיו בצורה שוויונית, רק כך יצליחו לעשות זאת בצורה הנוחה ונכונה לשניהם.

חומר למחשבה

* בברכה ובהצלחה
___________

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

About the author

צילה שיר אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי; אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טרוט. המעוניינים לפניות אישית אל הגברת צילה שיר-אל, כתבו אל האימייל הבא; zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

דילוג לתוכן