אירועי נגישות חדשות נגישות-נט קהילה נגישה

הנכים: תתקיים עצרת מחאה עקב פטירת דיוויד סיל

'ארגון הפעולה של הנכים' יקיים עצרת מחאה בסימן; "קיום צוואתו בחיים של דיוויד סיל ז"ל אשר התמוטט במהלך הפגנה בה השתתף בסוף מאי 2016 בעיר ת"א, בדרישה להעלות את 'קצבת הנכות לגובה שכר המינימום' ◄ בשבת האחרונה, הלך לעולמו, כתוצאה מסיבוכים ◄ ההלוויה תתקיים היום ראשון, 5.6.16 בבית העלמין תל רגב, בשעה 17:30.
דיוויד סיל ז"ל הלך לעולמו לאחר שהתמוטט בהפגנת הנכים בתל אביב
דיוויד סיל ז"ל הלך לעולמו לאחר שהתמוטט בהפגנת הנכים בתל אביב

ארגון הפעולה של הנכים (ע.ר) הודיע, כי אתמול (שבת, כ"ז באייר התשע"ו) הלך לעולמו בטרם עת, חברם, דיויד סיל ז"ל, ממובילי המאבק להעלאת קצבת הנכות לגובה שכר המינימום. ההלוויה תתקיים היום (יום ראשון, כ"ח באייר התשע"ו, 5.6.16) בצפון הארץ ב'בית העלמין תל רגב' הנמצא דרומית מזרחית ל'כביש 70' צפונית מזרחית ליישוב איבטין וממערב ל'אל-חוואלד', השוכן ליד כפר חסידים בשעה 17:30. המשפחה, תשב שבעה ברחוב יחיעם 25 בקרית ביאליק. בבית המשפחה, ישנן 4 מדרגות, ניתן יהיה להגיע ולשבת בחצר הבית.

■רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל נגישות-נט' ב’פייסבוקאו ב’טוויטר'

דיויד, בן 51, מהנדס מחשבים, מאמן רפואי ומנחה סדנאות; "בראש בריא" לאנשים המתמודדים עם אתגרים רפואיים, ממובילי 'מאבק הנכים להעלאת קצבת הנכות לגובה שכר המינימום', אשר פקד בין היתר את משמרות המחאה אל מול ביתו של שר האוצר בעיר חיפה וברחבי הארץ.

דיויד סיל, אשר סבל מ'יתר לחץ דם ריאתי' ומכאן שהיה מחובר למכשיר הנשמהBPAP ו-מחולל חמצן, השתתף בסוף מאי 2016 (24.5.16) בהפגנה בה השתתפו כשלוש מאות נכים ב'צומת הקריה' רחובות קפלן-דרך בגין בעיר תל אביב, בדרישה להעלות את 'קצבת הנכות לגובה שכר המינימום' במהלכה התמוטט דיויד סיל והובהל בניידת טיפול נמרץ אל בית החולים איכלוב, שם הורדם והונשם. בשבת הלך לעולמו, כתוצאה מסיבוכים.

דיויד סיל בהפגנה, ב-24.5.16 בקרית הממשלה בתל אביב, דיויד התמוטט ומאז לא שב
דיויד סיל בהפגנה, ב-24.5.16 בקרית הממשלה בתל אביב, דיויד התמוטט ומאז לא שב

ארגון הפעולה של הנכים (ע.ר), מאשים; "דיויד סיל, הוא קורבן של המאבק, של מדיניות פושעת וכושלת של מדינת ישראל, נשפך פה דם, יש כאן פשעים נגד האנושות, יש פה מאבק צודק למען קצבאות הנכות בגובה שכר המינימום".

דוברת ארגון הפעולה הגב' כנרת הראל, מסרה ל'פורטל נגישות-נט | אתר הנגישות של ישראל' כי; ארגון הפעולה של הנכים, מתכנן, לקיים עצרת מחאה בסימן; "קיום צוואתו בחיים של דיוויד סיל ז"ל" ביום שלישי, ה-14.06.16, בשעה; 16:00 בקרית הממשלה בעיר תל אביב.

"לצערנו, מדי יום ביומו נשפך פה דם של אזרחים נכים שכל חטאם נכותם!!!

ביום ההפגנה נכה, שהיה בדרכו להפגנה בתל אביב, נכנע לייאוש וקפץ אל מותו במסילת הרכבת ליד שפיים".

דוברת ארגון הפעולה הגב’ כנרת הראל, מסרה ל’פורטל נגישות-נט | אתר הנגישות של ישראל’; "במדינת ישראל, כ-600 נכים מתאבדים מדי שנה, כתוצאה ממדיניות פושעת וכושלת! מדינה אשר בוחרת ביודעין, במדיניות ובמשנה סדורה של הרעבה, דיכוי ואמלול נכיה עד לאבדון!

לא ניתן שימשיך להישפך פה דם! לא ניתן שבמדינת ישראל 234,000 איש ובני משפחתם ימותו מרעב ומחוסר טיפול תרופתי!

אנו נצא לרחובות ונלחם על זכותנו הבסיסית, לקיום בסיסי שוויוני כשאר האזרחים, את המינימום הנדרש כבסיס למחיה לאדם במדינת-ישראל.

"רק במדינת ישראל, נכה הוא חצי אזרח, החי מקצבת נכות כללית של – 2342 ₪. לא נרפא את ידינו, עד אשר שממשלת ישראל תתקן את העוולה! אנחנו דורשים צדק חברתי! ויוצאים בקריאה לכל הציבור להגיע, לתמוך ולהשפיע. היום זה אני, מחר זה אתה! סיכמו ארגון הפעולה של הנכים".

אל מאבק לקצבאות נכות בגובה שכר המינימום.

מערכת 'פורטל נגישות-נט | אתר הנגישות של ישראל' משתתפת בצער המשפחה, שלא תדעו יותר צער.

מצאתם טעות בכתבה, זה לא נגיש! לחצו כאן ספרו לנו ונעשה הכל כדי לתקן.

דילוג לתוכן