בילוי נגיש חדשות נגישות-נט

עמותת אנוש – דני, גידי וחברים באירוע התרמה 2019 למען העמותה

רשמו לפניכם ביומן 'עמותת אנוש' תקיים ערב התרמה לשילוב מתמודדי נפש בקהילה בהיכל התרבות, בתל אביב-יפו, בנובמבר (יום ראשון, כ"ו חשוון, ה'תש"פ 24.11.19, בשעה 19:30) בהשתתפות הזמרים; דני סנדסון, גידי גוב וחברים; אלון אוליארצ'יק, מזי כהן, אפרים שמיר ב"ערב רוק" שכולו להיטים ◄העיתונאי; קומיקאי חנוך דאום, יופיע בשבילכם עם מופע סטנד-אפ ◄את הערב, ינחה בחן, כרגיל; ירון ברובינסקי ◄עמותת אנוש; כרטיס שאתם רוכשים למופע ההתרמה השנתי של "אנוש" מהווה 100% תרומה עבור מי אשר מתמודדים עם מגבלה נפשית.

'אנוש – העמותה הישראלית לבריאות הנפש' הארגון הגדול ביותר המספק שירותי שיקום בתחום בריאות הנפש במדינת ישראל והפועלת לקידום זכויותיהם של אנשים המתמודדים עם מוגבלות נפשית ושל בני משפחותיהם, תקיים החודש נובמבר (יום ראשון, כ"ו חשוון, ה'תש"פ 24.11.19) בשעה 19:30, פתיחת דלתות) ערב התרמה ב'היכל התרבות' על שם צ'רלס ברונפמן, הוברמן, בעיר תל אביב-יפו, בהשתתפות ; "דני סנדרסון, גידי גוב וחברים" באירוע ההתרמה של עמותת אנוש לשנת 2019.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל נגישות-נט' בפייסבוק' או בטוויטר'.

הזמרים; מזי כהן, גידי גוב, דני סנדסון, אפרים שמיר ואלון אוליארצ'יק, בערב התרמה לעמותת אנוש | צילום: יוסי צבקר | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
מזי כהן, גידי גוב, דני סנדסון, אפרים שמיר ואלון אוליארצ'יק

בערב שכולו תרומה לשילוב מתמודדי נפש בקהילה, תשא דברי פתיחה, הגב' צופית גרנט נשיאת עמותת 'אנוש – העמותה הישראלית לבריאות הנפש'.

כמו כן, יופיעו העיתונאי – קומיקאי חנוך דאום עם מופע סטנד-אפ בשבילכם, דני סנדסון, גידי גוב וחברים (אלון אוליארצ'יק, מזי כהן, אפרים שמיר) ב"ערב רוק" שכולו להיטים – בשבילכם, את הערב, ינחה, כרגיל בחן; ירון ברובינסקי, הנחשבים לא רק לאמנים-זמרים מוכשרים ואהודים – אלא גם כבני אדם בעלי נתינה ורגישות חברתית גבוהה במיוחד.

אלה החליטו לסייע לגייס תרומות במופע השנתי המיוחד של 'עמותת אנוש' (עמותה רשומה 580019800) השותפה בכל יום ליצירת שינוי בחייהם של אלפי אנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית ובני משפחותיהם.

█ עמותת אנוש

אנוש – העמותה הישראלית לבריאות הנפש, הוקמה בשנת 1978 על ידי על ידי קבוצת משפחות, מתנדבים ואנשי מקצוע במטרה לסייע ל'מתמודדים עם מוגבלות נפשית' ונחשבת לארגון הגדול ביותר המספק שירותי שיקום בתחום בריאות הנפש בישראל. השירותים ממומנים ברובם על ידי משרד הבריאות באמצעות סל שיקום.

במהלך השנים, פיתחה העמותה; שירותי שיקום חדשניים ופורצי דרך המבוססים על התאמה אישית ועל ערכי גישת ההחלמה, המאפשרים לאדם לחיות חיים מלאים ובעלי משמעות.

הגב' צופית גרנט נשיאת עמותת 'אנוש – העמותה הישראלית לבריאות הנפש' | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
צופית גרנט נשיאת אנוש

כיום מפעילה 'אנוש' למעלה מ-60 מרכזי שירות למתמודדים ומרכזי ייעוץ וסיוע לבני משפחה בכל רחבי הארץ. לעמותת אנוש כ-700 עובדים מקצועיים ומאות מתנדבים, המספקים מענה בתחומי; דיור, תעסוקה, חברהפנאי ויעוץ למשפחות.

בעמותת אנוש, שותפים בהשתלבות במקום עבודה, למגורים עצמאיים וחיי משפחה ופנאי, המאפשרים להם חיים מלאים כבני אדם ובכל יום ליצירת שינוי בחייהם של אלפי אנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית ובני משפחותיהם. בזכות שירותים, כגון; דיור, תעסוקה, פנאי ותמיכה במשפחות הם מסייעים בשיקומם ומקלים על השתלבותם בקהילה.

בתהליך השיקום מושם דגש על השתלבות המתמודד בסביבה שבה הוא חי ועובד, תוך התייחסות מקצועית לא רק אליו כפרט, אלא גם למשפחתו ולחברה הסובבת אותו.

התהליך, מעוצב כך שיעניק לאדם תחושת שייכות לקהילה, ביטחון ותקווה.

הגב' ארבל שרייבמן, רכזת פיתוח משאבים של אנוש – העמותה הישראלית לבריאות הנפש (ע.ר) קוראת לציבור הרחב שסייעה בהבאת הידיעה; עזרו לכולנו, לפתוח עוד מרכזי טיפול נפשי לנוער, למצוא עוד עבודה למתמודדים ולהפעיל עשרות פרויקטים למען מאות אלפי מתמודדים.

★ לרכישת כרטיסים, היכנסו לכאן.

עלות כרטיסים: 195/250/500/1,000 ₪.

★ לתרומות למען עמותת אנוש.

★ המעוניינים בפרטים נוספים; צרו קשר עמותת אנוש ,עמותה רשומה 580019800, דואר אלקטרוני; danay@enosh.org.il, רח' משה דיין 30, כפר סבא, ת.ד. 181, מיקוד 4410101, טלפון; 054-7172254.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה… לקנות כרטיסים (אם בא לכם) והכי חשוב שתפו; Share 🙂".
עמותת אנוש, מזמינה אתכם לערב שכולו תרומה לשילוב מתמודדי נפש בקהילה. באנוש, מדגישים, כי בשונה מהופעות אחרות, כרטיס שאתם רוכשים למופע ההתרמה השנתי של "אנוש" מהווה 100% תרומה עבור מי אשר מתמודדים עם מגבלה נפשית.
דילוג לתוכן