חדשות נגישות-נט משפט נגיש

עורכי הדין התלוננו על ביטוח לאומי ליועץ המשפטי

ב’לשכת עורכי הדין בישראל’ לא נרגעו מהתנהלות וכוונת פקידי המוסד לביטוח לאומי; "להפסיק להעניק כל שירות מיוחד לעורכי דין", וזאת "בעקבות קמפיין לשכת עורכי הדין נגד הביטוח הלאומי" ◄ ראש לשכת עורכי הדין עורך הדין נוה; "אין לנו שום כוונה להרפות מהמאבק או להפסיק את הקמפיין וההליכים המשפטיים כנגד הביטוח הלאומי... המאבק של לשכת עורכי הדין, יימשך עד אשר יושגו במלואן כל המטרות שהצבנו לעצמנו...".
יושב ראש לשכת עורכי הדין בראשות עורך הדין מר אפי נוה על רקע בניין הביטוח הלאומי
יושב ראש לשכת עורכי הדין בראשות עורך הדין מר אפי נוה על רקע בניין הביטוח הלאומי

לשכת עורכי הדין, עדיין, לא נרגעה. בסוף השבוע שחלף, פנתה הלשכה אל היועץ המשפטי לממשלה והגישה תלונה חריפה כנגד התנהלותו הבלתי חוקית של המוסד לביטוח לאומי – כך הודיע בפייסבוק, בסוף השבוע שעבר (שישי, ו' באלול התשע"ו) יושב ראש לשכת עורכי הדין בראשות עורך הדין מר אפי נוה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’נגישות-נט'ב’פייסבוק' או ב’טוויטר'

עורך הדין, נוה; "בהמשך למאבקנו מול הביטוח הלאומי וניסיונותיו להקשות ולהכביד על ציבור עורכי הדין בעקבות הקמפיין שלנו ('רק עם עורך דין אתה חזק יותר מול הביטוח הלאומי';  "מתברר, כי הביטוח הלאומי, מקשה מאוד על ציבור הנזקקים והזכאים לשירותיו לממש את זכויותיהם וכידוע מדובר בעיקר באוכלוסיות מוחלשות, נכים ואנשים קשי יום… ואם לא די בכך, גורמים אחרים המסיגים את גבול המקצוע ופועלים בניגוד לחוק, עושקים ומנצלים את ציבור הנזקקים תוך שהם מעניקים להם טיפול כושל ובלתי מקצועי שאינו אלא מילוי טפסים ללא יכולת לייצג אותם כפי שמתבקש ב'וועדות הרפואיות' או בערעורים").

ועוד קודם לקמפיין שלנו, הגשנו בסוף השבוע (חמישי, ט׳ באלול התשע"ו) אל היועץ המשפטי לממשלה, תלונה חריפה ומפורטת כנגד הביטוח הלאומי אשר מתנהל מולנו בדרך בלתי חוקית", הודיע לחברי הלשכה יו"ר הלשכה עורך הדין נוה.

כזכור ב’לשכת עורכי הדין בישראל’ זועמים על המוסד לביטוח לאומי, אשר הורה והנחה את עובדיו; "להפסיק להעניק כל שירות מיוחד לעורכי דין" וזאת "בעקבות קמפיין לשכת עורכי הדין נגד הביטוח הלאומי".

מנגד מסר ועד עובדי הביטוח הלאומי, כי הוא שוקל את כל הצעדים החוקיים בהם הגשת תביעת דיבה נגד ראשי לשכת עורכי הדין, שלא המתינה ובאמצע השבוע שעבר (שלישי), הגישה עתירה אל בית המשפט הגבוה לצדק (בג"ץ), בגין התנהלותו הבלתי חוקית של פקידי המוסד לביטוח לאומי".

ראש לשכת עורכי הדין עורך הדין נוה, הוסיף ואמר, כי; "בהמשך למאבקנו מול הביטוח הלאומי וניסיונותיו להקשות ולהכביד על ציבור עורכי הדין בעקבות הקמפיין שלנו, למען הסר ספק, אני מבקש להבהיר, כי אין לנו שום כוונה להרפות מהמאבק או להפסיק את הקמפיין וההליכים המשפטיים כנגד הביטוח הלאומי.

עו"ד אפי נוה, פרסם את הודעתו בדף הפייסבוק ובה הודיע; "כי המאבק של לשכת עורכי הדין, יימשך עד אשר יושגו במלואן כל המטרות שהצבנו לעצמנו, דהיינו; הפסקה מוחלטת של הפגיעה בציבור עורכי הדין המייצגים מבוטחים מול הביטוח הלאומי. וכי לשכת עורכי הדין, נחושה לעשות סדר אחת ולתמיד בהתנהלות מול הביטוח הלאומי". סיכם ראש לשכת עורכי הדין בישראל.

 מצאתם טעות בכתבה, זה לא נגיש! לחצו כאן ספרו לנו ונעשה הכל כדי לתקן.

About the author

שולי סונגו

שולי סונגו, מעורכות אתר נגישות-נט, עיסוקה העיקרי מנהלת חשבונות מדופלמת עשרות שנים בתחום.

Add Comment

Click here to post a comment

דילוג לתוכן