אירועי נגישות בילוי נגיש חדשות נגישות-נט קהילה נגישה

הצחוק יפה לנגישות: ערב התרמה לנגישות ישראל

ערב התרמה שנתי עם אמני סטנד-אפ מוכשרים, כל הכוכבים על במה אחת בערב התרמה לעמותת 'נגישות ישראל'. בהשתתפות: אדיר מילר, אורנה בנאי, אסי כהן, מאור כהן, ערן זרחוביץ, אסף הראל ותם אהרון. אולם סמולרש, אוניברסיטת תל אביב. יום שלישי, ה- 1.11.16, בשעה; 19:00.
הבדרן אדיר מילר
הצחוק יפה לנגישות: ערב התרמה לנגישות ישראל הבדרן אדיר מילר

עמותת נגישות ישראל, עורכת לראשונה ערב התרמה שנתי עם אמני סטנד-אפ מוכשרים, מהמובילים בתעשייה, וחוגגת יום הולדת 17 להיווסדה. בערב המיוחד שנועד לגייס תרומות לפעילויות של העמותה, יופיעו; אדיר מילר, אסי כהן, אורנה בנאי, ערן זרחוביץ, מאור כהן, אסף הראל ותם אהרון במערכונים ובמונולוגים שלא ישאירו שום "פרה קדושה" שלמה ושיהפכו את כיסאות הגלגלים מרוב צחוק. בערב המיוחד יציגו על הבמה את מיטב פעילויות העמותה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’נגישות-נט'ב’פייסבוק' או ב’טוויטר'.

כל הכוכבים על במה אחת בערב התרמה לעמותת 'נגישות ישראל'. באולם סמולרש, אוניברסיטת תל אביב. יום שלישי, ה- 1.11.16, בשעה – 19:00. עמותת נגישות ישראל, מזכירה, כי בכל יום מתמודדים מיליון וחצי אנשים עם מוגבלות בישראל, בהם גם עשרות אלפי ילדים, עם הקושי להגיע לעבודה ולבית הספר, למרכזי קניות ולהיכנס לחנויות, לתקשר עם הסביבה השומעת, לנסוע בתחבורה ציבורית, לנפוש ולטייל, לשבת בבתי קפה עם משפחה וחברים ואפילו לגלוש באתרי אינטרנט. אל מול כל הקשיים האלה עומדת עמותת נגישות ישראל.

העמותה מחוללת שינויים בחברה הישראלית, מקדמת נגישות בכל מרחב ציבורי ועסקי, מעלה מודעות לקשיים היומיומיים בהם נתקלים נכים, ופועלת למען שילובם של אנשים עם מוגבלות בחברה בשוויון, בזכות ובעצמאות מרבית.

עמותת נגישות ישראל, מאמינה שמהפכת הנגישות מתחילה בהגברת המודעות ולכן היא מקיימת מגוון רחב של פעילויות ברחבי הארץ ביניהן; קידום הנגישות בחינוך, בבתי הספר, באוניברסיטאות ובמכללות, כדי שהדור הצעיר יגדל להבין שחברה נגישה לאנשים בעלי מוגבלויות היא חברה רגישה וטובה יותר.

העמותה, מקדמת את הנגישות בישראל במגוון פרויקטים החל מחקיקה, דרך ייעוץ וליווי בהטמעת נגישות לעסקים, ארגונים ורשויות, מרכז הדרכה והכשרה לנושא הנגישות, מוקד טיפול בתלונות נגישות, אכיפה בנושא; חניות נכים עם משטרת התנועה, מפעילה הדרכות התנסויות בבתי ספר ומקיימת את "להרגיש נגישות" – אירוע ספורט חוויתי בנמל תל אביב בו ניתן "להיכנס לנעליהם" של נכים ולו רק לשעה קלה:

לשחק כדורסל או טניס ואפילו רוגבי בכיסאות גלגלים, להשתתף בטעימת גלידה עיוורת, לנסות לדבר בשפת הסימנים הישראלית, לכסות את העיניים וללכת עם כלב נחיה.

נגישות ישראל נמצאת בקשר עם מקומות בילוי ופנאי כמו פארקים וחופים כדי שכל אדם עם מוגבלות יוכל ליהנות מחייו ולא להסתפק רק בביקורים במקומות כקופות חולים ומוסדות ציבור. לצורך כל אלה מתקיים ערב ההתרמה.

כרטיסים לאירוע ניתן לרכוש במחירים הנעים בין 300 ₪ ל-1000 ₪, או ב-1,500 ₪ לכרטיס כבוד. התמורה בעבור הכרטיסים הינה 100% תרומה לעמותת 'נגישות ישראל'. להזמנת כרטיסים כתרומה: 09-7640407, 054-7744439 או באתר; www.Negishut2016.com

עמותת נגישות ישראל פועלת בשקיפות, תקינות וצניעות והשגייה הרבים של העמותה מיום היווסדה מלמדים על השינוי שמתחולל בתחום. לעמותה אישור ניהול תקין, מדד שקיפות, אישור תרומות לצורכי מס ורמת שכר מנהלים צנועה.

 מצאתם טעות בכתבה, זה לא נגיש! לחצו כאן ספרו לנו ונעשה הכל כדי לתקן.

About the author

שולי סונגו

שולי סונגו, מעורכות אתר נגישות-נט, עיסוקה העיקרי מנהלת חשבונות מדופלמת עשרות שנים בתחום.

Add Comment

Click here to post a comment

דילוג לתוכן