יופי נגיש

ירין שחף: איפור בוורוד לשבועות בהשראת הטבע

לרגל  חג שבועות, ולקראת העונה החמה, ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות היופי, מציע לכן שינוי מהמראה הלבן המסורתי, למראה בהשראת הטבע בגוונים עדינים ובהירים של ורוד. ממלכת הגוונים הוורודים מתאימה לכל שעות היום. ההבדל הוא בטון ובמרקם. בתחילתו של יום יתאימו וורודי פסטל בהירים דרך תוספת של "כתום אפרסק".
ירין שחף: איפור בוורוד לשבועות בהשראת הטבע
ירין שחף: איפור בוורוד לשבועות בהשראת הטבע

האם הלבן מאבד את יוקרתו? על פי ירין שחף, מאפר ומנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות, הגוונים הבהירים של ה'וורוד' הרך, בשילוב פרחי העונה, יעניקו קלילות לכל מראה ויהפכו אותו לחגיגי וענוג. אין דבר יפה יותר משילוב בין האורגניות של האיפור והצבע שלהם לבין הטבע עצמו. וכן, יש הרבה דרכים לעשות את זה בשיא הסטייל.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל נגישות-נט' ב’פייסבוקאו ב’טוויטר'..

? שפתיים אולטרה

ככל שהטמפרטורות עולות המייק-אפ שלך חייב להיות דק ועל בסיס מים. עצם הלחי מבריקה. הסומק מפנה את הבמה לטובת עיניים מודגשות בוורוד זרחני. קו הריסים העליון תחום בפס אייליינר.

הצלליות חוצות את גבולות העפעף ומקיפות את העין כולה. עצם הגבה מאופרת בצללית לבנה. קו ריסים התחתון ממוסגר בעיפרון לבן. הריסים משוחים במסקרה שחורה מלכדת. השפתיים מתנתקות מהליפסטיק האדום לטובת שפתון בגוון ורוד אולטרה בוהק.

? לא רק לערב

ממלכת הגוונים הוורודים מתאימה לכל שעות היום. ההבדל הוא בטון ובמרקם. בתחילתו של יום יתאימו גווני הוורוד פסטל בהירים דרך תוספת של "כתום אפרסק".  בשעות הערב ניתן להדגיש ולהעמיק את הקונטרסט עם נגיעות מטאליות. חובבות ג'אנר ה-"ברבי" מוזמנות "להגדיל ראש" ולשדרג את המראה עם ריסים מלאכותיים.

 כך מתאפרים בעונה החמה

? בעונת הקיץ בפרט, מורחים קרם לחות לפני פעולת האיפור.

? עוברים למייק-אפ נוזלי על בסיס מים (המייק-אפ השמנוני בעונה החמימה נוטה "מכביד" על העור והופך לעיסתי).

? במזג אוויר חם אזור העפעפיים נוטה להזיע ולהפוך שומני. טרום הנחת הצללית, מניחים מעט טלק על העפעף כדי שיספח את השומן והצללית תקובע.

? תופעת קיץ: עיניים אדומות.  כאשר יש 'עיניים אדומות' (מגורות) או דלקתיות אסור להתאפר. עם חלוף הדלקת כדאי להחליף את החומרים בהם השתמשתם בעת גילוי הדלקת ולחטא את המברשות.

? שפתון שקוף מבריק עלול להעצים את הקרינה האולטרא-סגולה שמגיעה לשפתיים ובשל כך לייבש ולסדוק אותם. מראה רטוב יכול להתקבל על ידי מריחת שפתון אטום ומעליו שכבה שקופה מבריקה. כדי להגן מיובש, יש להשתמש בשפתון בעל מקדם הגנה 30 ומעלה.

לאתר בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות.

מצאתם טעות בכתבה, זה לא נגיש! לחצו כאן ספרו לנו ונעשה הכל כדי לתקן.

About the author

שולי סונגו

שולי סונגו, מעורכות אתר נגישות-נט, עיסוקה העיקרי מנהלת חשבונות מדופלמת עשרות שנים בתחום.

Add Comment

Click here to post a comment

דילוג לתוכן