חדשות נגישות-נט נכי צה"ל‏

נציב שוויון זכויות לבעלי מוגבלויות: אברמי טורם

טורם, בעל תואר ראשון במנהל עסקים מהמכללה למנהל ובוגר תוכנית העמיתים "מעוז" בשת"פ אוניברסיטת הרווארד, פעל לקידום שוויון זכויות והזדמנויות לאנשים וילדים עם מוגבלות, מחלוצי "קואליציית השולחן העגול" לקדם העסקה של אנשים עם מוגבלות שימש כמנכ"ל "בית הגלגלים".
אברמי טורם
נציב שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות שבמשרד המשפטים הוא אברמי טורם

אברמי טורם, נבחר ואושר לעמוד בראש נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, ב’משרד המשפטים’, כך אישרה הממשלה לאחר ששרת המשפטים, ח"כ איילת שקד, הגישה את מינויו לתפקיד הבכיר.

שרת המשפטים, ח"כ איילת שקד, אמר עם אישור המינוי, כי; "אני מברכת את מר אברמי טורם על כניסתו לתפקיד. אני בטוחה שהניסיון הרחב שרכש בתחום עבודתה של הנציבות רב ועשיר.

נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, היא יחידה חשובה ביותר במשרד המשפטים המסמלת את מהות הצדק. היא פועלת לשוויון ושילוב בתעסוקה, חינוך, דיור ועוד.

"אין לי ספק – הוסיפה השרה שקד, כי; "כישוריו של מר אברמי, יסייעו לו ויעמדו לזכותו בתפקידו החדש. בהזדמנות זו, אבקש להודות למר אחיה קמארה, על שנים רבות של עשייה מסורה כנציב".

אנשים בעלי מוגבלויות
בעלי מוגבלויות

מנכ"לית משרד המשפטים, הגב’ אמי פלמור, ברכה אף היא ואמרה, כי; "אברמי טורם, מגיע עם יכולות מוכחות כדי להוביל את העשייה החשובה של ’נציבות שוויון לאנשים עם מוגבלות.

קידום שוויון לאנשים עם מוגבלות הוא יעד מרכזי, ערכי ומוסרי, של משרד המשפטים בכלל והנציבות בפרט.

תנופת העשייה שהוביל הנציב היוצא מר קמארה, תימשך ותתפתח ותגיע לפסגות חדשות". מר טורם, פעל בשנים האחרונות רבות לקידום שוויון זכויות והזדמנויות לאנשים וילדים עם מוגבלות. בין היתר היה מחלוצי "קואליציית השולחן העגול" שפעלה לקדם העסקה של אנשים עם מוגבלות.

 

דילוג לתוכן