בריאות נגישה וידאו נגיש חדשות נגישות-נט חינוך נגיש ערים נגישות קהילה נגישה

אחיה קמארה לתלמידי בתי"ס על זכויות נכים

נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, דיווחה אתמול  (שני, י"ח אדר ב תשע"ו) על אנשים עם מוגבלות, חוק השוויון, נגישות, עבודת הנציבות ועוד בהרצאתו של אחיה קמארה בפני תלמידי בתי ספר ב'יום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלות'

אחיה קמארה (נולד ב-1968) היה נציב שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות בישראל עד פברואר 2016. מר קמארה, הוא בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בחינוך מיוחד, עסק לאורך השנים בתחום שילוב וקידום של אנשים עם מוגבלות.

קמארה, הקים וניהל את "בקול" – ארגון כבדי שמיעה ומתחרשים, ושימש כיו"ר הוועד המנהל של ארגון "בזכות". מר קמארה, עסק גם בפעילות בינלאומית במסגרת תפקידו כסגן נשיא הארגון העולמי של כבדי השמיעה.

אחיה קמארה, היה שותף פעיל בתהליך חקיקת חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. הוא נבחר לתפקיד נציב שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות בראשית שנת 2010, על ידי שר המשפטים, עו"ד יעקב נאמן.

About the author

משה נעים

עורך ואחראי האתר. משה נעים, יליד שנת 1953, נולד ב'מעברת אגרו-בנק' בעיר חדרה. בילדותו חלה ב'מחלת הפוליו' ברגלו. החל בגיל 16 ככתב ומפיק ושדר בתכנית הספורט "שירים ושערים" שירת שירות מלא בצה"ל, כתב בעיתונות הארצית כפרילנסר ("במחנה", "דבר", "על המשמר", "חדשות הספורט", "עיתון חדשות", "הארץ", "ידיעות אחרונות") כתב וערך בעיתונים שונים ומקומיים.
משה נעים, הוא עורכו הראשון של העיתון המקומי 'כאן נעים' בעיר חדרה ואתר האינטרנט הארצי – מקומי; 'kan-naim.co.il'. העיתון המודפס, נוסד באפריל שנת 1976 ואחר-כך בספטמבר שנת 1992, נוסד עיתון האינטרנט של כל המדינה והועלה לרשת כיום שמו כאן | ישראל (http://kanisrael.co.il).

Add Comment

Click here to post a comment

דילוג לתוכן