אסטרולוגיה נגישה חדשות נגישות-נט

מזל קשת – מזל החודש בין ה-22.11 ל-21.12

מזל קשת משתייך לחודש כסלו שהוא חודש חיובי ביותר, נשלט על-ידי כוכב צדק ומסמל שפע ומזל הטוב. עונת הסתיו, מסמלת את האוויר, את כוח האינטלקט והמחשבות, איזון וצדק. מזל קשת הינו מזל אש בני מזל קשת מסתדרים טוב מאוד עם מזלות האש האחרים, ועם מזלות האויר. הצירוף של אוויר ואש יוצר את הסחרור המתמיד כמו סופת טורנדו, מה שמתאר את אורח חייהם של הקשתים, הם אנשים טובים במיוחד מלאים בשפע של אור הבריאה, מסוגלים גם להפיצו לסביבתם.
מזל קשת – מזל החודש בין ה-22.11 ל-21.12 | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
מזל קשת – מזל החודש בין ה-22.11 ל-21.12 | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

מזל קשת הוא מזל הנדודים, החיפושים, החופש והמרחבים. בני המזל הם טיפוסים שאוהבים ידע ולהוטים לפתוח את האופקים. למרות שיש להם דעות מגובשות על החיים, הם ישמחו תמיד לשמוע השקפות עולם ודעות שונות משלהם, ומגלים הבנה כלפיהן. הם יכולים להפוך למפונקים שאינם יודעים עבודה קשה מהי. אך בכל מקרה, הקשתים הם אנשים כיפים ושמחים שנחמד להיות לצדם

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל נגישות-נטב’פייסבוק' או ב’טוויטר'.

מזל קשת הוא אחד משלושת מזלות יסוד האש, יחד עם מזל טלה ומזל אריה. הוא משתייך לקבוצת המזלות המשתנים, השם ’קשת’ ניתן למזל ולקבוצת הכוכבים, כיוון שזו נראית מכדור הארץ כשרטוט של אדם האוחז בקשת.

היוונים ראו בקבוצת כוכבים זו קָשָת אשר אוחז בקשתו ויותר מאוחר הפך לקנטאורוס, דמות בעלת גוף חיה וראש אדם. דווקא הסאטירים – מלוויו של דיוניסוס, אל היין, זוהו עם הקבוצה. אחד מהם, האהוד במיוחד בקרב המוזות, היה קרוטוס. שירתו הנפלאה היא שעמדה לזכותו. כמו כן היה פרש מצוין וצייד מעולה.

|| מאפייני מזל קשת:

★ סמל המזל: חץ ו/או סוס שחציו התחתון סוס וחציו העליון אדם.

★ איבר בריאותי רגיש: אגן ירכיים.

★ אלמנט: אש.

★ אופי בולט: משתנה ומתאים עצמו לנסיבות.

★ נאמנות: לא בהכרח, בגלל האהבה הגדולה שלהם לריגושים.

|| תכונות חיוביות:

אנשים בעלי נשמה חופשיה, אוהבים מרחבים, מלאי הומור, אידאליסטים.

אוהבים לגוון ולשנות, שונאי שיגרה, חשיבתם בעלת גוון פילוסופי, בעלי יכולת ומזל להתרומם ממצבים קשים, אופטימיים, בעלי יכולת התאוששות גבוהה, בעלי רוח ספורטיבית.

|| תכונות שליליות:

חסרי מנוחה, אוהבים ריגושים, קשה להם להתבסס במקום עבודה אחד, זקוקים לפלירטים רבים כדי לחזק לעצמם את האגו וכדי להעלות את רמת האדרינלין בדם.

בזבזנים, מגזימים בדבריהם, הרפתקנים, קשה להם לקבל אחריות בתחומי החיים השונים כולל מערכת זוגית.

|| מקצועות מתאימים:

עיסוק בחיות, נסיעות, משפט ופילוסופיה.

תחזית כללית שנתית לילידי המזל:

 שפע:

בשנה הקרובה ועד ליום ההולדת הבא שלכם ישהה כוכב השפע בבית תת המודע שלכם הוא בית תת ההכרה.

זו תהייה תקופה מאתגרת מאוד עבורכם, כיוון שנושאים וקשיים שונים שהיו מתחת פני השטח כיוון שלא טיפלתם בהם, יצוצו ויעלו ואתם תאלצו להתמודד עם עובדות חדשות שלא תמיד תהיינה נעימות לכם.

אולם, האינטואיציה שלכם בפרק זמן זה תהייה מצוינת ולכן תאפשר לכם להגיע לפתרון של כל אותם תחומים שהעסיקו אתכם שנים ארוכות ולעתים קיבלתם עליהם תזכורת במסרים ובחלומות.

אולם, זה בדיוק הזמן שבו תוכלו לברור מחדש את הנושאים עליהם תרצו לעבוד ולפתור כדי להגיע לשחרור לו אתם מייחלים.

★ אתגר:

הכוכב סטורן המוכר בשמו המורה הגדול נמצא כבר יותר משנה במזל שלכם ורק עכשיו לכבוד יום ההולדת הוא עוזב אתכם ועובר למקום המקושר עם כספים.

כוכב זה במיקום החדש שלו יגרום לכם לראייה חדה יותר על ההתנהלות הכלכלית שלכם ויגרום לכם להבין שדרך החיים שהתנהלתם בה עד היום כבר אינה מתאימה לכם יותר ואתם חייבים לחשב את צעדכם בקפידה.

ייתכן שההוצאות יהיו יותר מההכנסות בעקבות נושאים שלא לקחתם אותם בחשבון ואולם אין הדבר אומר שלא תוכלו להתמודד אתם, אלא שתאלצו הפעם להפעיל יותר שיקול דעת מאשר בשנים קודמות בהם תמיד סמכתם על המזל שלכם.

About the author

צילה שיר אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי; אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טרוט. המעוניינים לפניות אישית אל הגברת צילה שיר-אל, כתבו אל האימייל הבא; zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

דילוג לתוכן